Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Kjøpte en jeans for tre uker siden som jeg ikke har brukt før nå, men etter å ha hatt den på meg i 30 minutter er den altfor stor (!). Tør ikke tenke på hvordan den blir når jeg vasker den. Vet dere om jeg har noen mulighet for reklamasjon etter så lang tid? Finner ikke kvitteringen heller
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Se tråd lenger ned. Du må lære av dette. Buksene må kjøpes myyye trangere.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Tør ikke tenke på hvordan den blir når jeg vasker den. ← Min erfaring er at jeans krymper tilbake etter vask, ikke at de blir større.
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Min erfaring er at jeans krymper tilbake etter vask, ikke at de blir større. ← Ja, for ca en halvtime. Da er de tilbake i utvidet tilstand igjen. Hva slags jeans er det snakk om? Jeg kjøpte for ikke lenge siden min første ONLY-jeans, og for en drittbukse! Selv om den var trang i utgangspunktet, ble det skikkelig knær og hengerumpe i den etter noen få timer. Bortkastede penger!
aline Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 jeans utvider seg stort sett alltid når du bruker dem, så ikke kjøp dem akkurat i den størrelsen du ønsker dem, kjøp dem bittelitt trange. selv synes jeg det funker å vaske dem og tromle dem etterpå, men som nevnt over, så er jo det bare til du har brukt dem igjen. aner ikke om det er mulig å bytte den, dersom du har kvitteringen så kan du jo dra og høre, og si ifra om at du ikke visste at den videt seg ut så mye, og at ingen sa noe når du kjøpte den heller.
Cuba Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Ja, åssen bukse var det? Hørt at HM-bukser vier seg veldig fort ut! Derfor har jeg aldri kjøpt noen der.. Min Only-bukse liker jeg veldig godt. Syns den sitter helt perfekt. Syns ikke det er noe pent når jeansen er så stram at det ser ut som en tight og man så vidt klarer å bøye seg da. Men min er det i allefall ikke blitt noe knær eller hengerompe i! Mulig det er forskjell på typen også! Endret 30. mai 2006 av Cuba
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har både Only og Lee-bukse som har utvidet seg så mye at jeg egentlig ikke kan bruke de, men føler at jeg må pga at jeg ikke akkurat har råd til å kjøpe nye...
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har nylig kjøpt en fornarinabukse til 1200 spenn… samme problemet med denne, penger ut av vinduet!!! Er så fæl og slaskete at det er helt grusomt. Men har lært nå. Kjøpte mindre størrelse, ikke så mye strecht. Har en Onlybukse faktisk som jeg elsker - skal hamstre denne. Men hva kan du gjøre….du kan jo høre med butikken? Evt får du satse på å tromle den? Eller selge rett og slett...
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #9 Skrevet 31. mai 2006 Ja, for ca en halvtime. Da er de tilbake i utvidet tilstand igjen. ← Ja, men da blir de ikke verre av vask, slik trådstarter frykter.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #10 Skrevet 31. mai 2006 Tusen takk for svar alle sammen, er en BikBok jeans, så heldigvis ikke av det dyreste merket, men kjipt uannsett. Har erfart dette med jeans fra Only og HM, har helt sluttet å kjøpe disse merkene, men aldri med fornarina jeans. Skal vaske den på 60 grader, og tromle den tørr. Håper det holdes da. Er ikke mye stretch i den heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå