Gjest care Skrevet 10. desember 2002 #1 Skrevet 10. desember 2002 Dette opprører meg. Jeg håper familien til de døde, går inne med et millionsaksmål mot politiet. Hvorfor er det slik at enkelte ikke blir tatt når de ruser seg, mens andre får buse på. Polititappe, sprø du meg. http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/12/10/355919.html
Maeve Skrevet 10. desember 2002 #2 Skrevet 10. desember 2002 Helt vanvittig! Håper at politiet får søksmål mot seg i millionklassen. Det er for jævlig, mildt sagt. :evil: Jeg opplevde i sommer på E 6 på vei hjem etter en konsert. Ble forbikjørt av en hvit liten bil i vanvittig fart. En liten stund senere nådde jeg igjen denne bilen, og da lå han bak en annen bil og kom seg ikke forbi. Det jeg da la merke til var at den lille hvite bilen vinglet hit og dit. Jeg nølte ikke men ringte til politiet. Ikke lenge etter stod politiet på plass og mannen ble stoppet. Dagen etter stod det i avisen at han fyllekjørte. Det var en skremmende opplevelse. :evil:
Lille-Meg84 Skrevet 10. desember 2002 #3 Skrevet 10. desember 2002 dette er jo helt vannvittig... hvordan politiet kan la en sjåfør, som tydeligvis ikke var i tilstand til å kunne kjøre... bare slippe henne..?!? jeg blir bare fustrert.. kan ikke fatte og begripe dette... :evil:
lidia Skrevet 10. desember 2002 #4 Skrevet 10. desember 2002 Helt enig, kan ikke skjønne at dette går an!! Jeg har faktisk tenkt på det flere ganger idag, sånn helt plutselig kommer det opp i huet på meg.Tenk å ødelegge en familie på den måten. Håper denne saken fører til at det skikkelig svir for politiet!!
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2002 #6 Skrevet 10. desember 2002 Har Subutex rød trekant??? Hva er Subutex?
Mathias Skrevet 10. desember 2002 #7 Skrevet 10. desember 2002 Trodde ikke subutex gjorde noe jeg.. her litt om den:' http://www.detnye.com/0201/rus.html http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/d74138.htm http://www.elanderspublishing.no/medisinha...eparat/1061.htm
Jen Skrevet 10. desember 2002 #8 Skrevet 10. desember 2002 Det var skikkelig trist å lese at politiet kunne ha hindret denne ulykken. Blir ekstra meningsløst at slikt skjer da. Enten det var medisin eller andre årsaker; om en sjåfør ikke klarer å holde seg stødig på veien har de ikke noe der å gjøre. Det må vi vel alle tenke på, for det kan være like farlig å være trøtt eller syk når man kjører som å være påvirket av alkohol eller piller. Lasse: I den legeboken du viste til sto det at det kan påvirke evnen til å kjøre bil.
Anie Skrevet 10. desember 2002 #9 Skrevet 10. desember 2002 Ja i følge legeboken hadde den rød trekant - dermed kan den påvirke reaksjonsevnen og evnen til å kjøre bil........... Tragisk............. Enda mer tragisk blir det når det kunne vært unngått.....
trifolii Skrevet 10. desember 2002 #10 Skrevet 10. desember 2002 Ja selvfølgelig er dette tragisk. Det er jeg sikker på at politiet syns også. For jeg tror det er lett for oss å sitte i ettertid å synse om hva politiet burde gjort i ulike saker. Kanskje var dette et av de tilfellene som burde vært håndtert på en annen måte. Kanskje er dette en sak som bør få etterspill. Men kanskje er ikke saken så opplagt som Dagbladet, og denne andre sjåføren vil ha det til. Tabloid pressen har en tendens til å krisemaksimere en smule... Dette vet vi ingenting om. Men det jeg vet, HELT SIKKERT, er at det er lett å være etterpåklok. Også på andres (i dette tilfellet politiets) vegne. Politiet er bare mennesker de også, det må vi ikke glemme. Men slike saker bør etterforskes for, om ikke annet, å kanskje forhindre at slikt skjer igjen.
Anie Skrevet 11. desember 2002 #11 Skrevet 11. desember 2002 Så er det siste barnet også omkommet - dermed er det bare mor som ser ut til å overleve ulykken. Det er kjempe tragisk! Selvfølgelig er politiet mennesker de også - som kan gjøre feil. Og joda det er lett å være etterpåklok. Men.......... ja jeg må bare stille et men her.. :cry:
Gjest indiangranny Skrevet 11. desember 2002 #12 Skrevet 11. desember 2002 Hei Dette er forjævlig,politiet gjør bare feil.Nå kobler de vel inn Sefo og da går politiet fri som vanlig.Politiet er ikke for oss vanlige borgere mer, de trår til for fullt når det gjelder konglige og det er dit alle pengene går som de har fått bevilget. hilsen
Melian Skrevet 11. desember 2002 #13 Skrevet 11. desember 2002 Uff, og jeg som tenkte saken ikke kunne være mer tragisk, og så leste jeg dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå