Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har fått meg en ny partner. Vi har lenge bare ligget og kost oss, kysset og tatt på hverandre. Men har foreløpig bare holdt oss over beltestedet. Noen ganger har vi kost så lenge at han nesten har fått vondt fordi han ikke har fått "tømt" seg. Han sier at han tenner enormt på meg, og at han aldri har hatt en liknende "match" med andre i forhold til det seksuelle. Her om dagen, etter sikkert nesten to timer med klining og berøringer, fikk jeg lyst til å suge ham, og gjorde det. Oppdaget da at penisen hans var halvslapp, og den ble vel aldri skikkelig stiv. Jeg er også usikker på om han fikk utløsning (i så fall var det bare snakk om noen få dråper). Hva kan dette skyldes? Han sa at han syntes det var helt fantastisk, men hvorfor skjer dette? Et tegn på at han kanskje ikke tenner på meg likevel?
Gjest Elfrida Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Han kan ha vært nervøs og anspent, hvis det var første gangen dere gjorde dette, og første gangen du så og kjente på penisen hans.
Dr.Ittsekk Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Jeg hadde en kompis som hadde det problemet en gang. (Nei det var faktisk ikke meg, men dere må gjerne tro det.) Han hadde lenge flørtet med en felles venninne av oss og en dag skulle hun suge ham. Da greide han ikke ”å få den opp”. Han fortalte meg at han syntes det var helt jævlig å ligge der med den fine dama som sugde på den slappe penisen hans. Han fikk seg en skikkelig psykisk knekk av det. Vi kom vel frem til at han hadde blitt nervøs og derfor ikke fikk den opp. Når en mann først har kommet i en situasjon som der sexakten har startet men herr Penis ikke vil tror jeg det er naturlig at det er vanskelig å få den opp. Det er ikke lengre kåtheten som står i hodet på deg, men tanken på hvor ufattelig pinlig situasjonen er. Slikt får man ikke reisning av. Han måtte bare beklage seg og avbryte hele greia den gangen, men de hadde mye bra sex etter dette. Det å ligge og være tent i to timer er heller ikke den beste starten. Herr Penisen er laget for å gå raskt opp, gjøre jobben sin og så legge seg å slappe av litt. Hvis han må stå i giv akt i to timer kan det godt hende at han blir sliten og må slappe av. Det å få ballespreng er heller ikke optimalt for situasjonen. Det er faktisk svært vondt og kan godt føre til at man ikke klarer å få utløsning. Det har skjedd meg en gang. Mitt råd er å gi fyren minst en sjanse til. Det har sannsynligvis ingenting med at han ikke liker deg. Vi menn trenger ikke å like dama for å få den opp. Så lenge han vet at det er noe godt i vente driter han i personlighet osv. Endret 30. mai 2006 av Dr.Ittsekk
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Første gang vi gjorde dette, ja. Og første gang jeg har tatt på og sett penisen hans. Han lyste skikkelig opp da jeg nevnte for ham at jeg kunne tenke meg å suge ham. Han forventet nok ikke at jeg kom til å ville gjøre det. Fikk også inntrykk av at han lå og nøt det hele mens jeg sugde ham. Er ikke jeg som kan ha gjort noe feil da? Turde ikke ta det opp med ham etterpå (kjenner hverandre ikke så godt), og vet ikke om jeg bør gjøre det heller...
Brusboks Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 Det har nokk noe med at det var første gang å gjøre. Prøv en gang til så skal du nokk få se at den er litt stivere. Alle er litt nervøst første gang men en ny person.
minienthe Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Jeg hadde en kompis som hadde det problemet en gang. (Nei det var faktisk ikke meg, men dere må gjerne tro det.) Han hadde lenge flørtet med en felles venninne av oss og en dag skulle hun suge ham. Da greide han ikke ”å få den opp”. Han fortalte meg at han syntes det var helt jævlig å ligge der med den fine dama som sugde på den slappe penisen hans. Han fikk seg en skikkelig psykisk knekk av det. Vi kom vel frem til at han hadde blitt nervøs og derfor ikke fikk den opp. Når en mann først har kommet i en situasjon som der sexakten har startet men herr Penis ikke vil tror jeg det er naturlig at det er vanskelig å få den opp. Det er ikke lengre kåtheten som står i hodet på deg, men tanken på hvor ufattelig pinlig situasjonen er. Slikt får man ikke reisning av. Han måtte bare beklage seg og avbryte hele greia den gangen, men de hadde mye bra sex etter dette. Det å ligge og være tent i to timer er heller ikke den beste starten. Herr Penisen er laget for å gå raskt opp gjøre jobben sin å så legge seg å slappe av litt. Hvis han må stå i giv akt i to timer kan det godt hende at han blir sliten og må slappe av. Det å få ballespreng er heller ikke optimalt for situasjonen. Det er faktisk svært vondt og kan godt føre til at man ikke klarer å få utløsning. Det har skjedd meg en gang. Mitt råd er å gi fyren minst en sjanse til. Det har sannsynligvis ingenting med at han ikke liker deg. Vi menn trenger ikke å like dama for å få den opp. Så lenge han vet at det er noe godt i vente driter han i personlighet osv. ← herr penis ? flir men ja, er helt enig i innlegget ditt, dette er noe som kan skje den beste. Endret 30. mai 2006 av smulemor
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #7 Skrevet 30. mai 2006 har nok som nevnt veldig mye med at dere hadde kost i mange timer.. prøv heller å overraske han med en gang neste gang.. max et par minutter på å få han tent da tar det nok ikke lang tid før den er stiv, hvis den ikke allerede er det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå