Ruby Skrevet 10. desember 2002 #1 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg er stor fan av borettslaget, og lurer på hvilken av figurene som dere liker aller best? Jeg holder en knapp på Yngve Freiholt , men hakk i hæl følger Ali . Noen andre som har sansen for Stoltenbergfigurene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. desember 2002 #2 Del Skrevet 10. desember 2002 Yngve Freihold er mitt idol- helledussan asså :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. desember 2002 #3 Del Skrevet 10. desember 2002 Ali og faren hans er mine favorotter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2002 #4 Del Skrevet 10. desember 2002 De er jo råstilige alle sammen da, men holder nok en knapp på Yngve Freiholt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 10. desember 2002 #5 Del Skrevet 10. desember 2002 De er morsomme alle sammen synes jeg og på hver sin måte, men jeg må si jeg synes han gjør en veldig god figur som Ali. Linda Johansen er også ganske morsom da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. desember 2002 #6 Del Skrevet 10. desember 2002 Enig med Tjorven, Ali & familien pluss Linda Johansen...ho er knakende god altså!! Flirte godt da jeg så jul i borettslaget (kom ut på dvd før helga!)der var det mye moro for penga!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 10. desember 2002 #7 Del Skrevet 10. desember 2002 Liker de alle sammen jeg, men liker defintivt Ali og familien best ja... Ler jeg bare tenker på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 10. desember 2002 #8 Del Skrevet 10. desember 2002 Jaaaa, Ali og familien :D Gleder meg til å se den julevideoen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 14. desember 2002 #9 Del Skrevet 14. desember 2002 Herlig serie absolutt Alle karakterene er jo supre, men min personelige favoritt er nok Narvestad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. desember 2002 #10 Del Skrevet 14. desember 2002 Ali er en artig skrue! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå