Esperanza Skrevet 30. mai 2006 #1 Del Skrevet 30. mai 2006 Da jeg var hos jordmor i uke 9 var det for tidlig å høre etter hjertelyd. Hun sa at jeg kunne komme innom i uke 14. I går var dagen her, og jeg og mannen gledet oss. Jordmor sa at det godt kunne være hun trengte tid for å finne den, og at jeg ikke måtte bli bekymret. Men med en gang hun tok apparatet over magen kunne vi høre at hjertet slo. Det var stort!! Fin, jevn, klar lyd. Den spratt unna hele tiden, så hun fikk ikke målt hva den lå på. Men det var utrolig gøy å høre at det er liv, det hele ble mer virkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2006 #2 Del Skrevet 30. mai 2006 Så deilig ikke sant?! :-D Jeg har hørt den to ganger nå.. Blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 30. mai 2006 #3 Del Skrevet 30. mai 2006 Det er veldig herlig å høre hjertet! Da kan man slappe av litt og vite at alt er vel med den lille i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå