Gå til innhold

el etter p sprøyte

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

hei hei,

sluttet med p sprøyte i november, har enda ikkje fått mens...det eg lure på er om det gar an å ha el sjølv om mann ikkje har blødning???

Videoannonse
Annonse
Gjest Jamila
Skrevet

I teorien går det nok an. Men det varierer mye hvor lang/kort tid det tar før kroppen er i normal gjenge igjen etter p-sprøytebruk. Jeg brukte den, og så vidt jeg husker tok det 8-9 mnd før jeg hadde normal mens igjen.

Om du er i tvil ville jeg kjøpt en eggløsningstest, det er den eneste måten du kan vite helt sikkert om du har fått igjen eggløsning eller ikke.

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

Tusen takk for svar, har tenkt tanken på å kjøpe test ja :)

får hive meg rundt å gjere det, finnes det ikkje ein blodprøve eg kan ta for å finne ut av det?

Gjest Jamila
Skrevet

Tror ikke det? Men jeg er ingen ekspert på EL altså. Jeg fant mye bra om dette på www.snartgravid.com. Kanskje du finner noe der?

Skrevet
Om du er i tvil ville jeg kjøpt en eggløsningstest, det er den eneste måten du kan vite helt sikkert om du har fått igjen eggløsning eller ikke.

Eggløsningtester viser at kroppen gjør seg klar til å få eggløsning. Man kan teste positivt på eggløsningstester hver måned, men alikavel aldri hatt eggløsning...

Altså bekrefter den ikke at du har eggløsning, men når sånn ca du vil få den dersom du får det

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...