Gjest Gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har akkurat kjøpt barberblader til Gillette Divine, og de er så utrolig dyre! Er det noen her som vet hvordan de kommer frem til regnestykket på 90 kroner for fire barberblader?
Svart Katt Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Gillette har alltid hatt billig utstyr (høvler osv) - og dyre blader. I tillegg til å være så og si enerådende i markedet vil jeg tro de tjener nokså bra. Jeg husker å ha lest en artikkel om at det var flere firmaer i Europa som har laget blader som passer i Gillettes høvler, og som i tillegg er mye billigere enn originalbladene, men Gillette satte en stopper for dette - selvfølgelig. Ellers kan jeg vel ikke si annet enn at jeg er enig med deg, de er fryktelig dyre.
minienthe Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 lurer på hvordan i all verden de klarer å rettferdiggjøre prisen på en plastdings med noen tynne metallblader jeg
Grooo Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Ganske utrolig ja! Bruker å hamstre når jeg er i UK jeg, er bittelitt å spare på det
Gjest Fruktfat Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 uff, er så enig. jeg er skikkelig gjerrig på bladene og venter lengst mulig med å bytte. derfor bestilte jeg høvelen fra wilkinson sword som det er en tråd om her et annet sted, kostet 39kr med ekstra blad... da har jeg i en stund til, hehe...
Mrs. B Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 Synes engangshøveler er greit å bruke jeg. Koster bare 50 kr for en pakke med 30 stk og det går helt fint an å bruke de mer enn én gang. Holder fint opptil et par uker faktisk.
Gjest Solsikke Skrevet 30. mai 2006 #8 Skrevet 30. mai 2006 (endret) En vennine av meg har kjøpt billige Gillette barberblad på Ebay, i pakker på 24 og 32. Husker ikke hvor mye hun betalte men det var ihvertfall mye billigere enn her i Norge! Tenker på å gjøre det selv neste gang jeg trenger nye, 80 kr for 4 barberblad er jo helt vanvittig. Endret 30. mai 2006 av Nevdulinien
hustufta Skrevet 30. mai 2006 #10 Skrevet 30. mai 2006 Kom over et tilbud på Coopen for 2 år tilbake, 20 kr for en pk med blader...jepp, jeg tok med meg alle som var i kurven! Bladene til herrehøvelen passer vel divine? Det er jo samme opplegget?
Svart Katt Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 Bladene til herrehøvelen passer vel divine? Det er jo samme opplegget? ← Jepp. I tillegg har det vist seg i en test at herrebladene på divine-høvelen barberer mye bedre enn vanlige divine-blader.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #12 Skrevet 30. mai 2006 Bladene til herrehøvelen passer vel divine? Det er jo samme opplegget? ← Gjør de det altså? Da vet jeg hva jeg skal kjøpe neste gang. Sto og så på blader på butikken her om dagen og ble slått ut av prisforskjellen. Nesten 100kr for fire blader til damehøvel og noen og 50kr for 6? blader til herrehøvel.
jordbær Skrevet 31. mai 2006 #13 Skrevet 31. mai 2006 Jeg sverger til herrenes barberblad (til samboerns store skrekk ) De er mye bedre. Synes disse damebladene er så store og klumsete! Iallefall til andre ting enn legger..
Gjest -eline- Skrevet 31. mai 2006 #14 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Noen som vet hvor mye billigere de er i UK? ← Det varierer veldig på hvilke blader det er, i tillegg så kjøres det jevnlig store avslag på blader hos Boots her i UK, men generelt sett så er det ikke *så* mye billigere: Vanlige Gilette Venus koster vanligvis £5.11 (tilbud nå for £3.40) Gilette Venus Vibrance koster vanligvis £8,90 (tilbud £5,93 nå) Gilette Venus Divine koster vanligvis £7,29 som er 83,5 NOK elns (4 pack) eller £12.99 (8 pack) (tilbud £4,85/£8.65) 12 pack med Mach3-blader koster £11.99...er stort sett det jeg går for Endret 31. mai 2006 av -eline-
Gjest -eline- Skrevet 31. mai 2006 #15 Skrevet 31. mai 2006 Jepp. I tillegg har det vist seg i en test at herrebladene på divine-høvelen barberer mye bedre enn vanlige divine-blader. ← Alltid det jeg kjøper, de er mye bedre og ikke minst billigere!
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #17 Skrevet 31. mai 2006 Bladene til herrehøvelen passer vel divine? Yep. Jeg bruker kun Mach 3 blader på min divine. De er laget for å fjerne hardere hår, varer lenger og er bare ganske bra Husker jeg fikk tipset på en side om shaving og noe greier. Jeg kommer aldri til å kjøpe barberblader for damer!
Meaty Skrevet 3. juni 2006 #18 Skrevet 3. juni 2006 Jeg har sett en reklame for en Gillettehøvel for damer, den vibrerer visst. Hva er vitsen med det? Ekstra spenning (el. omskjæring) når man barberer intime steder???
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #19 Skrevet 3. juni 2006 Jeg har sett en reklame for en Gillettehøvel for damer, den vibrerer visst. Hva er vitsen med det? Ekstra spenning (el. omskjæring) når man barberer intime steder??? ← Barbering og onanering i samme slengen Noen som vet om Mach3-blader er billigere i USA? I såfall skal jeg hamstre, for første gang i mitt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå