Gå til innhold

Jenter runker

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Syns jeg stadig oftere hører/leser at det også brukes begrepet "å runke" om jenter/kvinners onanering. Både på radio og i seriøse blader, og i Sverige har jeg inntrykk av at det nå har blitt helt vanlig "att runka även för tjejer".

Dess mer jeg hører det, dess mer syns jeg faktisk at det høres riktig ut. Hørte også ei jente si ved et tilfelle hvor hun hadde vært med en gutt hjem. "Vi bare runket hverandre", fortalte hun.

Så nå runker også jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja og? vil du ha bekreftelse på den konklusjonen din eller?

hva man kaller det spiller vel ingen rolle.. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, hvorfor ikke. Jeg synes "å mastubere" eller "å onanerer" høres forferdelig klinisk ut. Men det er ikke så mange gode ord for hva kvinner gjør."Kose" eller "leke med meg selv" høres en smule forenklende ut, nesten litt barnslig.

Blir litt samme greia som at det ikke er så mange gode hverdagsord for kjønnsorganer, enten blir det klinisk som penis/vagina/vulva( hvem i allverden er det som går rundt å snakker om vulvaen sin?) eller så ender det opp med det jeg oppfatter som vulgære uttrykk som fitte/kuk.

Men jeg må innrømme at jeg er ikke helt fortrolig med å bruke betegnelsen "å runke" for kvinner, men man venner seg vel til det meste.

Gjest Gjest_Sniken_*
Skrevet

Til Lenej (off topic men....) kul avatar du har ;) Er det bondagemansjetter du har rundt håndleddene? Er du en slavinne?

Skrevet
Til Lenej (off topic men....) kul avatar du har ;) Er det bondagemansjetter du har rundt håndleddene? Er du en slavinne?

herregud, kan du ikke bare sende en pm istedenfor å søle til tråden da! :frustrert::klaske::roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...