Gå til innhold

Hvor lang tid før dere giftet dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer litt på dere som har giftet dere, eller som har lagt planer om å gifte dere, hvor lenge dere kjente hverandre/var i forholdet før dere giftet dere?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

Vi har vært sammen i seks år når vi gifter oss, forlovet oss etter fem år. Vi var 21 da vi ble sammen.

Skrevet

Vi har vært sammen i 8.5 år når vi gifter oss og forlovet i 7.5 av dem :ler:

Skrevet

vært sammen i 7 år da vi gifter oss (- en mnd ca) og forlovet i 6år og

4 mnd)

Gjest gjest1
Skrevet

Hadde vært sammen med mannen min i 3.5 år da vi giftet oss.

Skrevet

Vi har vært sammen i nesten 7 år når vi gifter oss (hjelp, det hørtes pluttselig kjempe lenge ut!) Det tok ham 5,5 år å fri ;)

Skrevet

Har vært sammen 7,5 år når vi gifter oss, forlovet i ca 4. Ble sammen da vi var 18.

Skrevet

Vi giftet oss på 5 års dagen våres.

Vi var aldri forlova vi.

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Vi ble forlovet på toårsdagen vår, og når vi gifter oss har vi vært sammen i nesten tre.

Gjest Markblomsten
Skrevet

Vi har vært sammen i nesten 7 år når vi endelig skal gifte oss. Frieriet kom ikke lenge etter vi hadde vært sammen i 6 år.

Ble sammen når vi var 19 og 21 (nesten 22) :)

Gjest Gjest_mary77bgo_*
Skrevet

Når vi gifter oss har vi vært sammen i 5 1/2 år :)

Skrevet

Kjent hverandre i 5 år, og vært kjærester i 2 av dem. Nyforlovet og når vi gifter oss blir det ca 3 år. Er 24 og 26 år

Skrevet

Vi vil ha vært sammen i 8 år når vi gifter oss, forlovet i 3 år.

Skrevet

Vi har vært sammen i ca 6 år når vi gifter oss, forlovet i 10 måneder (det var visst ikke så lenge) og vi er begge i midten av 20-årene

Skrevet

Når vi gifter oss neste vår har vi vært sammen i ganske nøyaktig 8,5 år.

Har ventet på grunn av alderen min (blir 25 år neste år) hovedsaklig (han er noen år eldre)

Skrevet

Vi er 30 og 31 år.

Forlovet oss etter 1,5 år sammen, og når vi nå gifter oss til sommeren

har vi vært sammen i 3 år. :hjerter_rundt:

Skrevet

Vi ble sammen sommeren -96, forlovet oss sommeren -99, flyttet sammen sommeren -02 og giftet oss sommeren -03. Nå venter vi en liten baby sommeren -06.

Jeg er nå 26 og mannen 30, så vi var 16 og 20 da vi ble sammen.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Vi var sammen i 5 år før vi ble forlovet, 7 da vi gifter oss :)

Endret av Binna
Gjest Gjest
Skrevet

Vi hadde vært sammen nesten i 3 år når vi giftet oss. For oss var dette riktig, trengte ikke flere år. Men jeg var også 26 og han var nesten 28, så vi hadde jo hatt andre seriøse forhold og visste at dette var det riktige. Vi bestemte oss i november og giftet oss 1. februar. Kjapt og enkelt, når det først var bestemt :)

(det skal sies at jeg ble gravid og at vi ville ha barnet født inn i et ekteskap, derfor ble det ganske raskt, slik at jeg slapp å være super gravid.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...