Gå til innhold

Hvem er den kjekkeste mannen

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Altså, som tittelen sier: Hvem er den kjekkeste mannen og den vakreste kvinnen du vet om?

Samboere/ektefeller/kjærester teller ikke her ;)

Selv syns jeg egentlig det er litt vanskelig å velge, men akkurat nå syns jeg David Boreanaz er veldig kjekk <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sikle-ani.gif' alt=':sikle:'> og av kvinner må det vel kanskje bli Alyssa Milano

Endret av *MissA*
Videoannonse
Annonse
Gjest Thalassa
Skrevet (endret)

Catherine Zeta Jones og Jennifer Connelly har begge stil og er fulle av glamour. Catherine er klassisk mens

Jennifer er mer 50 talls. Klarer ikke velge :)

Keira Knightley er kul og tøff synes jeg etter å ha sett henne i Domino. Synes at en person er vakker med tanke på personligheten bak også. Jessica Simpson er jo pen å se på.. men eh.. har endel tomrom mellom ørene og da blir hun ikke så pen i mine øyne.

Av menn synes jeg Patrick Dempsey er skjønn.

Endret av Thalassa
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Catherina Zeta Jones er vakker ja!

Gjest gjest1
Skrevet

Mannen er George Clooney. Dama vet jeg ikke helt... Christina Ricci er pen på en "jeg er ikke blond og ser ut som alle andre" måte.

Skrevet

etter nøye vurdering vil jeg nok si at dama mi er den fineste

Skrevet

Per Ciljan Skjelbred og kronprinsesse Mary av Danmark...hun er sikklig pen:)

Skrevet

Kjekkeste mann: Greogry Peck eller Cary Grant

Vakreste kvinne: Audrey Hepburn

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjesta
Skrevet

Kjekkeste mann i verden...? :klø: hmm.....

Da må jeg nok si.............

hm.....

det var vanskelig...........

Gjest *Jael*
Skrevet

Jeg har en ting for Angelina Jolie. :ler: (som også er i avataren min, og som sikkert også kommer til å fortsette å være det.)

Jeg kan svare henne på spørsmålet om hvem som er vakrest, fordi det å være vakker ikke bare kommer an på utseende, i mine øyne. Jeg synes ikke kroppen hennes er noe særlig, men ansiktet er helt nydelig. Jeg syntes ikke noe særlig om henne før jeg faktisk leste litt om henne heller, men jeg synes hun virker som en bra dame med litt substans, som jeg også relaterer meg selv litt til på visse områder.

Når det gjelder menn, så liker jeg dem store og mannete. Vin Diesel, Clive Owen, Denzel Washington osv.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vakreste dame må bli......

eh....

Skrevet

Johnny Depp er min store helt :sjarmor:

og så syns jeg Liv Tyler er vakker.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ok, vakreste mann i verden må være Johnny Depp (særlig etter at han spilte Captain Sparrow, hvem ble ikke betatt av den grumøkkete småsleske fyren... hehe)

Vakreste dame... den er faktisk verre.

Jeg tror jeg må si mammaen min ;)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Ok, vakreste mann i verden må være Johnny Depp (særlig etter at han spilte Captain Sparrow, hvem ble ikke betatt av den grumøkkete småsleske fyren... hehe)

Ikke Jan Werner altså? ;)

Gjest Sexy Cath
Skrevet

Av kvinner? MEG selvsagt. ;)

Ellers er ikke Orlando Bloom så ille.

Skrevet (endret)

Jeg blir så forbanna av at jeg ALDRI blir nevnt!!!! Jeg veit jeg er digg! Det var en jente på msn en gang som sa "du er ikke så værst" å da MÅ det være sant, så dere kan bare brenne, alle sammen!!!

PS. De jeg syns er diggest er:

Mann) Pyramidemannen!

Dame) Jeg er egentlig ikke så glad i damer.

Endret av Yme
Skrevet

vakreste kvinne? meg vel. og da må vakreste mann være broren min sia han ligner på meg.

:sjarmor:

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Dame) Jeg er egentlig ikke så glad i damer.

Homo ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...