Gjest Bøllefrøet Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 (endret) Ja, det lurer jeg altså på.. Hva er det flaueste du husker fra du var barn? Jeg husker jeg gikk på barneskolen, og så hadde jeg en TOPP skoledagbok hvor jeg hadde fyllt inn navnet til den jeg var mest forelsket i på "den jeg helst ville skulle kysse meg" på en sånn månedsoppsummerings-greie som var i skoledagboka (pluss hans navn inne i masse røde hjerter ). En dag hadde jeg glemt den igjen i klasserommet, og da hadde selvfølgelig noen lest i den, og funnet ut hvem jeg var forelsket i, og de sa det selvfølgelig til denne gutten som utbrøt: "Jeg ville hvertfall ALDRI kysset henne!" . DA var jeg flau da (I ettertid fant jeg derimot ut at han egentlig hadde vært forelsket i meg også, da ) Endret 29. mai 2006 av *MissA*
Gjest Miloine Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 huff da! Det jeg husker som virkelig gjorde inntrykk på meg (ettersom jeg husker det enda), det var ingen kjærlighetsgreie akkurat! Vi bodde i blokk, og mamma stod å pratet med en nabo som vasket trappeoppgangen. Dette var ca. i 1975, da var jeg 5 år, så rygget jeg sjenert tilbake da nabofrua snakket til meg, og ooooppps så datt jeg oppi vaskebøtta hennes gitt av det nå da men....
Colargol Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Da jeg var kanskje tolv år og viste fram til venninna mi at jeg hadde puttet bomull i bh'en min for å få større pupper! Hun var mektig imponert og ville gjøre det samme! Men akkurat da vi stod der med bar overkropp, bh'ene rundt midja og med bomull i henda ,-kom bestekompisen vår inn!! Han fikk latterkrampe og hylte skikkelig høyt så mamma og pappa kom springende, de trodde jo det var noe galt...! Flau eller? neida....
razmatazz Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 Vi hadde stikkball i skolegården da jeg gikk i første klasse på barneskolen, og det var da veeeeeldig viktig å gjøre godt inntrykk på resten av klassekameratene. Jeg hadde plutselig blitt peilet ut av en som hadde ballen og jeg løp for harde livet. Dessverre hadde jeg fått ny truse som var litt for stor, og tror dere ikke den ålte seg ned på knærne midt i firspranget så jeg snublet! Heldigvis tror jeg ingen så under skjørtet mitt og jeg slo meg ikke så mye, men det var EKSTREMT flaut!!!!
Gjest 1111 Skrevet 30. mai 2006 #7 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har nesten samme historie som deg trådstarter; jeg hadde en TOPP skoledagbok som jeg hadde fylt inn et navn til en i klassen min under "hvem syns du er mest sexy?". Jeg hadde lånt bort dagboka til ei i klassen min slik at hun kunne fylle ut en venneside, og dagen etter så ble det stor ståhei over dette og barna ropte at jeg syns han var sexy. Husker det bare som vanvittig flaut, og får frysninger på ryggen når jeg tenker på det, selv om det er veldig lenge siden; dette var vel i sjette klasse eller noe slikt
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. mai 2006 #8 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har nesten samme historie som deg trådstarter; jeg hadde en TOPP skoledagbok som jeg hadde fylt inn et navn til en i klassen min under "hvem syns du er mest sexy?". Jeg hadde lånt bort dagboka til ei i klassen min slik at hun kunne fylle ut en venneside, og dagen etter så ble det stor ståhei over dette og barna ropte at jeg syns han var sexy. Husker det bare som vanvittig flaut, og får frysninger på ryggen når jeg tenker på det, selv om det er veldig lenge siden; dette var vel i sjette klasse eller noe slikt ← Bra det ikke bare er meg da
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #9 Skrevet 30. mai 2006 Jeg var sikkert ti eller så, og var ute i hagen og gikk på de nye miniskiene mine - de der plastskiene som kom på midten av 80-tallet. Så kom nabogutten fordi, og jeg ble så opptatt av å kikke på ham at jeg havnet i piggtrådgjerdet Det fikk jeg høre på skolen en stund
Gjest Meteora Skrevet 30. mai 2006 #10 Skrevet 30. mai 2006 Det var på barneskolen og jeg noen andre løp om kapp i skolegården. Jeg var helt i mine egne tanker (som vanlig) og jeg klarer selvfølgelig å løpe rett på en stolpe.. Det var flaut det, ikke minst vondt, og en fortumlet Meteora med forstuet nese etterpå..
Lillie Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 (endret) slettet Endret 23. august 2007 av Lillie
Anglofil Skrevet 30. mai 2006 #12 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Husker klassen vår hadde danseoppvisning for hele skolen ute på fotballbanen. Det var satt opp store høytalleranlegg som ble rigget opp for at vi skulle få musikk å danse til. På den ene siden lå slike store strømledninger til høytalerne som vi som danset måtte hoppe over når vi danset. Selvsagt var jeg den som kom bort i disse ledningene, snublet og falt så lang jeg var foran hele skolen mens jeg dro ut ledningene slik at musikken ble borte. Glemmer det aldri, at alle så på meg som lå der og kavet i ledninger. Og jeg som hater oppmerksomhet på den måten. Mvh Yvonne Endret 30. mai 2006 av yvonne
Vela Skrevet 30. mai 2006 #13 Skrevet 30. mai 2006 Jeg skrev navnet på han jeg var forelsket i på viskelæret mitt i 2 klasse på barneskolen, og når sidemannen (hans bestevenn) spurte om å låne det glemte jeg at jeg hadde skrevet det.. DET var ille flaut det gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå