Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LilliBlaze unplugged
Skrevet

Er det noen av dere som husker denne barne-tv en om disse geiteskillingene (mennesker kledd seg ut selvf :hoho: Med svære Hatter/masker eller hva nå det var )som stor på skøyter Det var en ulv med..?? :D Husker en sang som var med der som var så søt. Hørte den såvidt her en dag men den falt bort igjen, Noen som vet hvilken film/sang(er) jeg mener. Det er veldig lenge siden jeg så den på TV-en.

MVH

LilliBlaze

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mommys home, now you can open the door, don't be afraid now, not anymore...

He he jeg pugga den sangen da jeg var unge... (var det den du mente?)

Det var en musikalversjon av eventyret om de syv geitekillingene. Savner den, jeg.. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Mommys home, now you can open the door, don't be afraid now, not anymore...

Regner med du mener Mom is home, now you can open the door.. oversatt mening: Nå er det trygt å åpne døra barna mine, for nå er mamma hjemme :-) *pirkepirkanonnen*

Gjest LilliBlaze ik innlogget
Skrevet

Javisst er det det!!! Takker.

Tror dere det er mulig å få tak i den sangen noensteds??

NRK sendte jo denne flere ganger...lurer på om de har planer å gjøre det igjen. Jeg likte den kjempegodt, og det ville sikkert jentene mine også gjort! Kanskje jeg skal sende en mail til NRK å høre... :)

Skrevet

Regner med du mener Mom is home, now you can open the door.. oversatt mening: Nå er det trygt å åpne døra barna mine, for nå er mamma hjemme :-) *pirkepirkanonnen*

Nope, jeg mente det jeg skrev. Betyr det samme, høres likedan ut. Ok da, skal man pirke skulle det vært Mommy's home.. Jeg mener bestemt at de der brukte Mommy, ikke bare Mom. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...