Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er rette forum men...

Holder på med en fyr.. det har vart en stund nå, endel frem og tilbake.. men for å gjøre en lang historie kort.. nå går det meget bra :hoppe::humpe::danse:

Han er snart ferdig med eksamen og da kunne jeg tenke meg å gi ham en gave.

Men hva?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Å, det hadde jeg blitt så glad for! Gi han en behagelig massasje så han kan slappe av etter alt slitet?

Gjest gjest1
Skrevet

Middag på en fin restaurant? Det ville jeg elsket etter eksamenslesing med variabel mat.

Skrevet

Siden han er student, så er kanskje du det også? Hva med å kjøpe en liten ting som ikke koster så mye (yndlings tegneserien, en cd, en bok osv.) og/eller lei en film du vet han liker og lag en god middag. Jeg synes alltid det er de små tingene som virkelig betyr noe!

Jeg fikk en gang en overraskelsestur av min x, vi skulle gå en runde rundt Oslo og han viste meg alle de stedene jeg husket fra norske filmer og barne-tv! (portveien 2, stedene fra olsenbanden-filmene og Døden på Oslo S osv.) Han ordnet med mat og drikke og hadde med teppe å sitte på! Kjempegave!!! :)

Skrevet
lei en film du vet han liker og lag en god middag.

Signerer denne. Dette hadde jeg satt kjempepris på! Man er ikke akkurat bortskjemt på god mat og film i eksamensperioden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...