Gjest Major77 Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Hver gang jeg og dama mi har sex er det ALDRI spontant. Det må planlegges litt før vi skal gjøre det. Dette fordi at hun MÅ være nyvasket, og vil ha meg også nyvasket. Selv om vi er nydusjet for noen få timer siden så gjelper det ikke. Er det slikt hos alle? Hva gjør det om det lukter litt kropp? Mus som bare smaker ASAN er ikke noe særlig! Jeg vil kjenne den GODE smaken Noen andre? Dere kvinner da? MÅ dere til en hver tid ha en som nettopp er vasket, eller er det greit med litt smak ?
Gjest marthepia Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Jeg liker selv å være nydusjet Jeg liker også at sambo er nydusjet. Hvorfor vet jeg ikke. Men vi har selvfølgelig sex om vi ikke er det, så det er ingen hindring.
Gjest Major77 Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Selvfølgelig liker jeg/vi også å være rene... Men det blir jo aldri ett lite knull på kjøkkenbordet, i trappa eller andre plasser... Kan vel ikke spille noen rolle, for en liten kjapp runde...? Kroppslukt er jo helt naturlig, til et vist punky vel og merke
Hu i Svingen Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Oralsex bør foretas på relativt (samme dag) nydusjede kropper, mens samleie er greit nesten uansett (unntatt etter en uke på hytta uten dusj ). Hvis du vil hjelpe på spontanitieten så kan du vel dra med deg madammen inn i dusjen? Start der og fortsett utenfor.
Cognizance Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 Høres ut som ho har et eller annet problematisk i forhold til egen kropp, synes jeg. Noen løsning eller råd har jeg derimot ikke err dumpe? he he.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 Oralsex gir jeg kun når han er helt nyvasket, men ellers kan vi godt ha sex. Finnes selvsagt et par unntak, jeg vil ikke føle meg for skitten heller, men sånn vanlig "dusjet etter trening i går" er ok.
Gjest Lompa Skrevet 30. mai 2006 #7 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Mulig at kjæresten din har vært borti en eller annen som enten ikke likte å slikke, eller som synes hun luktet og sa det på en uheldig måte. Slik at hun uansett hvor nyvasket hun er, er redd for å lukte/smake vondt. Jeg var for mange år sammen med en som skulle slikke meg, dagen etter at mensen var ferdig. Han påsto at det båd eluktet og smakte rart og litt vondt, noe som gjorde at jeg ble livredd for å lukte og hadde lite lyst til å slippe noen til der nede. Selv nå får jeg panikk av og til når jeg og manne skal ha sex, enda han sier han aldri har smakt bedre. (sorry veldig personlige detaljer,prøver bare å vise hva som kan være problemet hennes.) Prøv å overbevise henne om at du liker duften og smaken av henne. Om nødvendig, "tving" henne til å stå stille i dusjen mens du slikker henne. En slags lek om hvem som har mest selvkontroll. Rører hun seg eller sier noe har hun tapt spillet. Evt en liten "flørt" med dominans; hun må være din slave en kveld og gjøre nøyaktig som du ønsker. Så kan du si at du ønsker å dusje slaven din, så du har kontroll på hvor ren hun er. Dusj henne litt, bruk bare vann mellom bena, og set deg på kne og slikk henne. Vær flink til å fortelle hvor mye bedre det er uten lukten og smaken av såpe. Lag nytende lyder, så hun forstår at du virkelig nyter smaken av henne. Det å være redd for vond lukt/smak der nede er forferdelig vondt, og kan ødelegge mye av gleden over ellers knallbra sex. Tror kanskje vi jenter er litt mer redd for sånt enn dere gutter?At dere generelt har et litt mer avslappet forhold til kropp og kroppslukter. Uansett, lykke til. Endret 30. mai 2006 av Lompa
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #8 Skrevet 30. mai 2006 For et informativt RIkt og genialt bra innlegg Lompa!! Flotte saker altså, kjempebra at du tørr å dele personlige ting også. Jeg kjenner litt til dette selv også, som gutt, og det er synd at slikt som dette skjer. Det kreves mye jobbing for å komme ut av dette igjen tror jeg.. men det kommer seg vel med tiden, og mye rett behandling, akkurat slik du beskriver. =) -S-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå