Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Hei:) Er det noen som har noen bra tips om Klitoris onanering? jeg får aldig orgasme, og føler at jeg ikke får til og det er kjedelig har du noen pirrende forslag? Eller noen gode erfaringer.. Ett eller annet som kan hjelpe meg på veg?
Gjest daydream Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 viss du har stor klitt, så kan du bruke tommel og pekefinger å "runke" klitten. fukte fingrene med spytt funker også bra,gni klitten med peke og langfinger. litt nærmere tungeopplevelsen?ellers så finnes jo dusjhodet, og diverse leketøy..
Gjest Hufsa Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Forslaget over er veldig bra, og det funker veldig for meg.. Du kan skru av dusjhodet (om det lar seg gjøre), ta på det trykket og varmen du ønsker..og jeg sier bare ENJOY
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 For meg har dusjhodet aldri bidratt til orgasme i det hele tatt. Det jeg "må" er bare å bruke tre av fingrene eller noe og gni i sirkler f.eks rundt klittområdet.. gjerne med litt variasjon i trykk og hastighet. Jeg får IKKE orgasme med samleie og sjelden når en mann gjør det samme som jeg gjør Jeg er ikke verdens letteste å få til orgasme har jeg skjønt - men har i det minste min egen teknikk som funker når jeg selv gjør det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå