Gjest Dallandra Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Hei, er det noen her som så siste søndagsfilm? Tror det var på NRK. Ei gift dame med barn kræsjer med fransk bokfantast, blir med ham opp for å få plaster, og innleder et forhold til ham. Jeg kunne ikke sitte oppe og se ferdig filmen, men hadde lyst. Ikke minst fordi den var kategorisert som triller. Jeg er VELDIG nysgjerrig på hva det var som gjorde denne filmen til triller etterhvert. Er det noen som kan svare meg på det tro?
Mrs. K Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Mannen hennes setter en privatdetektiv til å finne ut hva hun holder på med. Etter å ha mottat bilder av konen og elskeren sammen på gata, oppsøker han elskeren, oppdager at elskeren har en pynteting stående som mannen har gitt konen engang, blir sint og slår elskeren ihjel med dingsen. Mannen skaffer seg av med liket. Konen oppdager bildene i mannens lomme og at dingsen igjen er på plass i hennes hjem. Det eneste triller ved filmen må være at de velger å bli sammen og at den slutter med at man ikke vet om mannen melder seg selv (siste scene er ved rødt lys uten for politistasjonen).
Gjest Dallandra Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Åååhhh... ja det var litt av en triller... Tuuuusen takk skal du ha, da har jeg en ting mindre å lure på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå