Gjest Fattig Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Jeg skulle for første gang få sykepenger fra trygdekontoret denne mnd, fordi jeg ikke har jobb fra 1.mai. Halvparten skulle være sykepenger, resten sykepenger fra en ordning som heter friskmelding til arbeidsformidling. Men jeg har bare fått halvparten av den jeg tidligere har fått som sykepenger, krise! Er det trygdekontoret som roter, de har fått masse papirer fra meg som bekreftelse på alt mulig. Eller hva har skjedd? Noen som opplever mye tull fra den kanten. Og hvor lang tid tar det for dem å rydde opp hvis jeg har fått for lite, noe jeg er overbevist om at jeg har fått?
Gjest Gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Det er det vel bare trygdekontoret som kan svare på.
Gjest Fruktfat Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 kanskje du bare har fårr fra trygdekontoret, og resten skal komme fra aetat og har en annen utbetalingsdato? jeg vet ikke, bare tenker høyt
aline Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 jeg lurer også på om det kan være som fruktfat nevner over her, at du kun har fått fra en av ordningene... men jeg vet ikke om det er aetat eller trygdekontoret som skal stå for selve utbetalingen for den friskmelding til aetat-delen. ring trygdekontoret i morgen. dersom det er trygdekontoret som er ansvarlig, og de som har gjort en feil, så har jeg ihvertfall selv erfaring med at når de først får greie på at det er de som har rota, så går det ganske kjapt. men det kan nok være forskjell fra trygdekontor til trygdekontor også. uansett, ring dem og hør, så finner du ut hva som har skjedd ihvertfall og kan ta det videre derifra. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå