Gjest dryss Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Heisann, jeg skal på min aller første hybelvisning(bokollektiv). Hva bør jeg spørre om? Er kanskje greit å skrive ned noen stikkord på forhånd så man ikke inngår noen dumme avtaler.. takker på forhånd for all hjelp.
Malia Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 om strøm er inkludert, kabel tv/internett, depositum, postkasse, vaskemaskin/rom, møblert-hvitevarer.
Gjest *Jael* Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Jeg ville også forhørt meg om livsstil til beboerne der. Er det mye festing, eller mer rolige personer? Passer de deg sånn sett?
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 Sjekk nøye hvor lenge kontrakten varer, og oppsigelsestid! Ikke undertegn før du har lest kontrakten nøye. Oppvaskmaskin er viktig
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 Sørg i allefall for at det er et skikkelig depositum (altså en depositumskonto i bank hvor pengene er dine, men sperret for bruk uten begges signatur) og ikke en sånn forhåndsinnbetaling. Jeg var borte i at en utleier ville ha depositumet inn på sin konto, det er ikke lov.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå