Gå til innhold

vil ikke suge...er jeg unormal?

Gjest søt jente

Anbefalte innlegg

Hei!

Vil bare si at jeg har vært seksuelt aktiv i 7 år nå, før så hatet jeg å suge, og gjorde det aldri. Kunne ikke falle meg inn å prøve engang.

Men så møtte jeg mannen i mitt liv, og har den siste tiden faktisk gjort det mange ganger, og syns ikke det er så ille :)

Og det er nok ikke så uvanlig at du ikke vil, noen liker det, noen liker det ikke, og for noen så er det store unntak for at de vil gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det du har lyst til og følg dine egne følelser og lyster. Ikke la han tvinge deg til det. Det er din munn, ikke hans. Hvis han er noe å samle på godtar han det.

Akkurat som jeg skulle sagt det selv!

- er i ett fem-årig forhold selv, og selv om jeg liker det veldig godt, så gjør jeg det på mine premisser. Er jeg ikke i humør eller ikke i form, så blir det nei. Jeg liker heller ikke at han spør om det, jeg vil gjøre det fordi jeg vil. Om han spør og sier "kom igjen daaa" , så blir det nei uansett. Det er sånt som gjør at jeg mister lysten. Men så var det jo det; jeg liker å gjøre det, liker å se min kjære bli tilfredsstillt - det gir jo meg også en viss tilfredsstillelse! It's kind of a win-win situation ;)

Det jeg vil si mer er at om jeg ikke kunne tenke meg å gjøre seksuelle ting med den mannen jeg er sammen med, tror jeg ikke at jeg kunne ha tenkt meg å være kjæresten hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvordan hadde dere som nekter å suge reagert om mannen nekter å gi dere oralsex. Har sett på dette forumet at mange her til og med hadde dumpa fyren om han var utstyrt med for lite anheng:p så egoismen rår hos mange damer her ser jeg. Uten å henge ut dere her over.(har ikke grunnlag for det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker nemlig i utgangspunktet ikke å suge (selv om jeg nå gjenter meg selv flere ganger her), men noen peniser kan jeg fikse det med, andre ikke.

det har ikke noe med om mannen den sitter på er super eller ikke, for jeg suger helt garantert aldri noen jeg IKKE synes er super. det har noe med at jeg i utgangspunktet ikke liker det, kjærste eller ikke, en jeg elsker eller ikke, men en sjelden gang finner jeg en mann med penis som er ok å suge. det har kun med penis å gjøre, ikke noe annet.

og sånn er altså jeg.

Hva om kjæresten din ikke ville slikke deg for du ikke så sånn ut der nede som han liker jenter skal være for at han skal slikke de... du hadde kanskje blitt litt fornærmet?

Det er helt greit du ikke liker å suge, men du gjør det om den er bra nok - har ikke det med å gjøre at den er fin? og de andre ikke bra nok; dvs. mindre pene eller stygge?

:ler: liker peniser stort sett uansett altså, men for at jeg skal like å suge en, så skal det helst være lite forhud, den skal være hard og fast hele veien, ikke noe særlig bløtt noe sted. også er jeg litt sær i forhold til hvor mye væske som kommer ut av den når mannen er kåt. er det mye, og en aning seigt, så fikser jeg det dårlig.

så jeg kan synes en penis med mer forhud og slikt være superdeilig, men ikke like å suge den. mens en som er lite forhud, skikkelig hard hele veien, kan være ok å suge, men trenger ikke være "deiligere" en andre peniser på andre områder.

Hmmm...

jeg går ut i fra at du er singel og da skjønner jeg at du ikke suger hvem som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om kjæresten din ikke ville slikke deg for du ikke så sånn ut der nede som han liker jenter skal være for at han skal slikke de... du hadde kanskje blitt litt fornærmet?

Det er helt greit du ikke liker å suge, men du gjør det om den er bra nok - har ikke det med å gjøre at den er fin? og de andre ikke bra nok; dvs. mindre pene eller stygge?

Hmmm...

jeg går ut i fra at du er singel og da skjønner jeg at du ikke suger hvem som helst.

gjentar meg selv IGJEN: nei, det har ikke noe med at den er pen eller deilig eller noe slikt å gjøre. jeg kan finne peniser superdeilige, til tross for at jeg ikke liker å suge dem. fatter ikke hva som er så vanskelig å forstå ved det?

og jeg mener at jeg har svart på det med slikking også, men begynner å skjønne at dette er tråden der man bør gjenta seg selv til det kjedsommelige dersom man ikke er slik noen her mener man bør være, så for å pleese litt:

dersom kjæresten min (tenkt tanke, for ja, jeg er singel, noe som ikke har noe med verken slikking eller suging å gjøre, eller peniser eller annet slikt å gjøre) ikke likte å slikke, og heller ikke meg fordi jeg ikke hadde en mus han likte å slikke, da hadde jeg ikke ønsket at han skulle slikke meg. så enkelt hadde det vært.

om han hadde sagt til meg at han syntes musa mi var ekkel og derfor ville han ikke slikke meg, ville jeg tvilt på at han var mannen jeg ønsket å være sammen med. for selv om jeg kan strekke meg til å synes det er ok å suge noen peniser, så har det (igjen gjentagelser) ikke noe med at de jeg ikke liker å suge, er ekle eller mindre deilige.

siden dette tydeligvis er vanskelig å forstå: jeg liker en penis med forhud like godt som jeg liker en penis uten, jeg kan tenne til tusen og bli steinkåt av en penis med endel forhud like mye som en uten. jeg synes IKKE en penis med forhud er mindre deilig/mer ekkel en en uten, men jeg ikke å suge dersom det er særlig forhud. så enkelt er det for meg.

(dette begynner jo å bli litt festlig) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Muli jeg er gammeldags, men skal dere damer motta men ikke gi er det vel noe galt i fore. Men om det er greit at dere selv ikke får oralsex når dere ikke gir er det Ok.. (i prinsippet, digger å gi uansett, men forventer noe tilbake en av tyve ganger hvertfall, på initativ av dama selvsagt):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så enkelt er det for meg.

(dette begynner jo å bli litt festlig) :ler:

:overrasket:  :ler:  :grine:

Evt. vanskelig!!

Endret av Miss P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muli jeg er gammeldags, men skal dere damer motta men ikke gi er det vel noe galt i fore. Men om det er greit at dere selv ikke får oralsex når dere ikke gir er det Ok.. (i prinsippet, digger å gi uansett, men forventer noe tilbake en av tyve ganger hvertfall, på initativ av dama selvsagt):)

Det er vel heller gammeldags å ligge på ryggen og få få få, men ikke gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde dere som nekter å suge reagert om mannen nekter å gi dere oralsex. Har sett på dette forumet at mange her til og med hadde dumpa fyren om han var utstyrt med for lite anheng:p så egoismen rår hos mange damer her ser jeg. Uten å henge ut dere her over.(har ikke grunnlag for det)

I min situasjon så liker jeg ikke å -få- oralsex, men har ikke noe imot å -gi-. dessuten så skal det være likt, gi og ta :) ikke forvente alt og gi ingenting tilbake, det er bare dårlig gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Hvis du med "å suge" mener enhver form for oral stimulans av pikken til kjæresten din går jeg så langt som å hevde at du er unormal.

Masse digg du kan gjøre foruten å gape over stasen til du får brekninger........

Kyssing/slikking på partnerens kropp, fra øreflipper til lepper, hals, bryst, mage, lår, skuldre, nakke osv. er for de aller aller fleste en naturlig greie som i høyeste grad er lystbetont og fremkaller gjerne opphisselse hos både den som mottar og den som utfører. Greit nok at ikke alle (hverken kvinner eller menn) gyver løs på kjønnsorganene til partneren med en gang men når man blir kåt synker terskelen for hemninger og da er terskelen lavere for å utøve både det ene og det andre.

Hvis du ikke vil nærme deg utstyret til kjæresten din med hverken tunge, lepper eller munn må det være litt trist - for dere begge, det er min mening da :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men alle likver vel å motta oralsex... handler om å gi å ta! egoistisk

Egoistisk? Så alle som ikke liker å gi oralsex til sin partner er egositer? Er det det du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om de MÅ ha oralsex utført på seg selv ihvertfall. Som sagt, dere backer hver andre fullt å helt når en av derres kvinner ikke vil gjøre noe med mannen. Og sier samtdig på dette forumet at du må dumpe fyren om han har liten schlong. Kynisk. det hadde vel blitt furore her om noen hadde sagt "Suger ikke?da hadde jeg dumpa deg" da mange synse dette er bedre enn sex i seg selv(samleie), men altså aldri over ting som DERE dumper mannen for eller krever av mannen..egoistiske tendensen viser seg i bladene som er å få kjøpt idag også, i manneblad står det gjerne Ti tips for å gi dama nytlese i kvinneblad mange ganger"Ti ting å gjøre for å få han til å gi deg 100%nytelse" og ti tips for å få den gaven DU vil ha til jul... viser en noe feil holdning dere damer sikkert tar til dere uten å tenke dere om. Dere kan si hva dere vil, men ut av mange av foruminnleggene på Kvinneguiden så kan man konstantere, Slik er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det avgjørende for om jeg har lyst å suge en kuk..

Er bare at mannen er barbert(er å foretrekke), renslig og velstelt.

Suger ikke en hårete jævel som stinker.

Ellers, alle pikker er nydelige.

Fordi de er så forskjellige er de så fasinerede :sjarmor:

Trådstarter, liker du det ikke og mannen din synes det er greit:

så bare la være! Sex er ikke tvang, det er moro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...