Ciara Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Ja, nå skal jeg kjøpe meg bikini og lurer på hvilken farge jeg bør ha. Jeg er hvit fra naturens side, og blir heller ikke noengang særlig brun. Så da gjelder det å velge en farge som ikke får meg til å se enda hvitere ut enn nødvendig Noen forslag?
pusla Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 Jeg er også veldig blek og bruker å forbli det hele sommeren. Jeg har pleid å ha grønn bikini, den fremhever ikke det bleke så vidt jeg vet (noe jeg tror svart gjør).
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 Ja, nå skal jeg kjøpe meg bikini og lurer på hvilken farge jeg bør ha. Jeg er hvit fra naturens side, og blir heller ikke noengang særlig brun. Så da gjelder det å velge en farge som ikke får meg til å se enda hvitere ut enn nødvendig Noen forslag? ← Turkis eller ferskenfarget (ikke så fin farge det da men),
Hu i Svingen Skrevet 29. mai 2006 #7 Skrevet 29. mai 2006 Brun og lyserosa - masse å velge i i de fargene i år.
Nita Skrevet 29. mai 2006 #8 Skrevet 29. mai 2006 Avhenger jo også en del av hårfarge, synes f.eks. en blek person med knallrødt hår ikke spesielt fin i en rosa bikini, men på en mørkhåret, men blek, person er det helt ok.
Ciara Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har mørkt hår og brune øyne... Kanskje jeg går for blekrosa, da... Men kom gjerne med flere forslag!
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #10 Skrevet 29. mai 2006 Jeg skulle tro brunt funker bra. IKKE svart, det bare framhever blekhet, og gjør at man ser blåaktig ut.
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2006 #11 Skrevet 29. mai 2006 Jeg er også ganske blek, men med helt andre farger enn deg, jeg bruker gjerne brunt og en sånn grågrønn farge. Rosa er ikke spesielt pent til min hudtone, men kler du rosa generelt er det sikkert fint til deg
Ciara Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #12 Skrevet 29. mai 2006 Noen som har sett noen fine lyserosa eller brune bikinier noe sted? Helst ikke med veldig lav skjæring på bikinitrusen. *takker KG hvor man kan få svar på alt*
Ciara Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #13 Skrevet 29. mai 2006 Jeg er også ganske blek, men med helt andre farger enn deg, jeg bruker gjerne brunt og en sånn grågrønn farge. Rosa er ikke spesielt pent til min hudtone, men kler du rosa generelt er det sikkert fint til deg ← Brunt tror jeg passer meg også, rosa går dersom det er lyserosa - knallrosa ville jeg sett forferdelig ut i
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #14 Skrevet 29. mai 2006 Jeg syns hvit får en til å se brun ut! Snufs jeg skulle ønske jeg var neger avogtil, halle berry var så pen med oransj bikini! 1
Latee Skrevet 29. mai 2006 #15 Skrevet 29. mai 2006 hvitt og blått synes jeg er veldig pent - spesielt lyseblått
Søtpotita Skrevet 29. mai 2006 #16 Skrevet 29. mai 2006 Ifølge det nyaste Woman skal ein dersom ein er bleik og tander ha: -Lyse pastellar, som lyseblå, mellomblå, gråblå, lyserosa, fersken osv. -Altså: Lyse sjatteringar i fargeskalaen gjeld, medan sterke og djupe fargar vil framheva bleikheiten. Og det var bilde av ein oransj, ein rosaaktig og ein grønblå bikini
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #17 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har mange, men synes nok spesielt de brune ser bra ut når jeg ikke er så brun selv ennå. Cubus hadde i fjor ihvertfall... Ellers har jeg en hvit en som er skitlekker
Gjest sangria Skrevet 29. mai 2006 #19 Skrevet 29. mai 2006 Ifølge det nyaste Woman skal ein dersom ein er bleik og tander ha: -Lyse pastellar, som lyseblå, mellomblå, gråblå, lyserosa, fersken osv. -Altså: Lyse sjatteringar i fargeskalaen gjeld, medan sterke og djupe fargar vil framheva bleikheiten. Og det var bilde av ein oransj, ein rosaaktig og ein grønblå bikini ← jeg er helt uenig i dette. kanskje det gjelder for noen, men min erfaring er at jeg får mye penere hud i kraftige farger, og pasteller ser helt håpløst ut på meg. så jeg tror ikke dette er allmenngyldig for blekinger, det er nok heller andre ting som avgjør... for så vidt bruker jeg enkelte klesfarger for å se friskere ut, mens andre igjen for å framheve blekheten min. så lenge den ikke blir framhevet på en gusten måte. jeg liker godt å være blek, så lenge det er "riktig" blek, så her går det i sunblock hele sommeren.
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #20 Skrevet 29. mai 2006 Det kommer veldig an på hvilken undertone man har i huden og hvor blek man er. Noen er bleke mens andre ville vært "brune" i samme nyanse.. Brun skal hverfall passe de fleste, ikke så fint til "vår"mennesker kanskje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå