Gå til innhold

Hei

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er 17 år og lite plaget av kviser, klassekameratene mine sier jeg ikke har nådd puberteten ennå, ikke sant det er løgn? Når jeg ar mensen og pupper og hår her og der (barbert vekk) Bør jeg ikke heller anse meg selv som heldig?

Hislen Millia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du skal fortsette med det jeg. Å føle deg heldig altså. Ingen mennesker er like, og derfor vil puberteten bli forskjellig fra person til person også.

Jeg ser på mens og kroppshår som sikrere tegn på pubertet enn kviser i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Ja, puberteten har du helt klart nådd, om du har fått mensen og pupper, ja hår også.

Å være lite plaget med kviser, da er du bare heldig. Det har med hudtype å gjøre, samt arv, samt om du er flink å rense huden din, og mange andre ting. Dette skal du bare være glad for at du ikke plages med. Puberteten har du nådd. Mensen er vel et garantert klart tegn på det :)

Bare gled deg over kvisefri hud du, tipper de bare er misunnelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri hört at kviser er et tegn på å ha nådd puberteten - det er mere en 'bivirkning'.. :o

Enig med Fredagsbarn og Trifolii - du har bare vært utrolig heldig som har sluppet unna kvisene!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og har fremdeles ikke vært spesielt plaget med kviser, så jeg lurer på når jeg når puberteten.... :o

Nyt din kvisefrie hud, og blås en lang marsj i alle som sier du ikke har nådd puberteten pga det! Bunner ut i ren missunnelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...