Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Har hatt vondt i ryggen en stund nå og har fått behandling for det, men noen bedring lar vente på seg. Særlig er en muskel i ryggen særlig øm og vond. Ved en behandling smurte kiropraktoren på en salve som lindret bra. Kan man få kjøpt noen salve som lindrer smerter i ømme muskler på apotek/helsekost?
Gjest Miloine Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har en krem som heter Delisan (Muskel Rub) og som er en dyptvirkende muskelsalve med 75% Aloe Vera. Denne tror jeg faktisk at jeg kjøpte på Vita. Produsenten er Nordic Nature PHARMA. Både samboer, sønnen min og jeg syns den er kjempefin.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har en krem som heter Delisan (Muskel Rub) og som er en dyptvirkende muskelsalve med 75% Aloe Vera. Denne tror jeg faktisk at jeg kjøpte på Vita. Produsenten er Nordic Nature PHARMA. Både samboer, sønnen min og jeg syns den er kjempefin. ← Denne har jeg også og den er utrolig bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå