sibylla Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 skal en gi en som gikk fra en en ny sjanse.. hvordan skal en vite at han virkelig mener det?? er det noen andre som har blitt lykkelige med exen?? er virkelig glad i han og føler det kribler når jeg er borti han...håpet alltid det skulle bli oss igjen men føltes som en uvirkelig drøm........har noen tips om hva en bør ta opp før en eventuellt går tilbake---
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 kommer helt an på hvorfor det ble slutt første gangen.... og om det har vært stablt før det. en som det var mye turbulens med villejeg ikke gått tilbake til, men var ting seriøst og bra og det ikke var store greier som gjorde at det ble slutt kan man jo gi det en sjanse. lykke til!
Miss P Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Før man kan svare på det må du skrive hvorfor det ble slutt.
sibylla Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2006 kommer helt an på hvorfor det ble slutt første gangen.... og om det har vært stablt før det. en som det var mye turbulens med villejeg ikke gått tilbake til, men var ting seriøst og bra og det ikke var store greier som gjorde at det ble slutt kan man jo gi det en sjanse. lykke til! ← hmm--- han hadde problemer med mye i livet og masse ting skjedd med han så han følte han måtte ordne opp med alt.. han gjorde ikke slutt men ble bare borte.. (mulig han leser disse sidene skummelt) er gått ganske lang tid men han sier det skal ikke skje igjen.. men har jo seff bare hans ord på det--------- vanskelig.........ser ikke foran meg det blir lett men en skal vel følge hjertet ..er jo ikke ofte man føler noe for noen......... skjer ikke så ofte i livet virker det som....
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 Høres ut som du bør slå til! Så får du ta det etterhvert. Du angrer nok hvis du lar ham gå, høres ut som du er glad i han
brumma* Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 Har en venninne med ganske lik historie. Hun tok han tilbake, og nå har de bodd sammen lenge og er så lykkelige så! Man har selvfølgelig ingen garanti for at det går sånn, men det er mulig. Jeg synes du skal følge hjertet ditt!
silkestrå Skrevet 30. mai 2006 #7 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Hei! Jeg er selv i nesten samme situasjon som deg. Det ble slutt mellom samboeren min og meg for snart ett år siden, og siden den tid har vi hatt masse kontakt, som veldig gode venner, men ikke som kjærester. Vi har vært gjennom mange runder med skal-skal ikke, men hver gang har en av oss vært for redd for å såre eller bli såret igjen til at vi har våget å satse. Nå er vi igjen inne i en fase der vi diskuterer og vurderer hva som er lurt, rett og fornuftig Jeg kan bare gi råd ut fra min egen situasjon. Jeg er villig til å ta sjansen igjen, fordi jeg føler at når man ikke er over et menneske etter så lang tid, - når man har gått gjennom så mange tunge, vonde og triste dager, vært så sinte på hverandre som det vi har vært, men likevel ikke klarer å slutte å elske hverandre, betyr det at det er noe så sterkt mellom oss at det ikke kan overses. Hvis du tror at du kan fortrenge og glemme det vonde som har skjedd mellom dere, og ikke bruke det mot ham eller gå med en stadig frykt for at han kan gå fra deg igjen, tror jeg at du gjør lurt i å gi ham en ny sjanse. Du har ingen garanti for at det vil holde, men det har man jo aldri når man møter en ny person heller. Kjenn på følelsene dine, og ta sjansen dersom du tror at følelsene dine for ham er sterke nok! Fortell hvordan det går da! Jeg trenger litt oppmuntring her jeg også Lykke til! Endret 30. mai 2006 av silkestrå
Diana Skrevet 30. mai 2006 #8 Skrevet 30. mai 2006 Tenk grundig gjennom det. Tenk gjennom hvorfor det ble slutt, hvordan han ha vært mot deg i ettertid (hvordan han har behandlet deg, snakkt til deg osv) og viktigst av alt: tenk gjennom om du ennå har følelser for han. Etter du har gjort dette skulle du ha fått svaret ditt
sibylla Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2006 Tenk grundig gjennom det. Tenk gjennom hvorfor det ble slutt, hvordan han ha vært mot deg i ettertid (hvordan han har behandlet deg, snakkt til deg osv) og viktigst av alt: tenk gjennom om du ennå har følelser for han. Etter du har gjort dette skulle du ha fått svaret ditt ← hmm ja. er jo han som har vært ganske så ekkel ... dvs han bare bla taus og vekk.. men jeg klarte ikke få han ut av hode.. tok kontakt på mail å spurte om nytt møte.. men så ble dt bare masse tull igjen og jeg tenkte nei nå må jeg bare komme over han.. møtte nye menn men ingen fikk meg til føle det spes. som han...så plutselig da jeg tenkte ikke ta kontakt mer så skrev han en sms at han kunne komme innom.. dermed møttes vi igjen.. og da prøvde jeg være sterk å ikke føle for mye igjen.. men likevel da vi møttes på ny følte jeg litt mer og nå etter tredje/fjerde møte er jeg omtrent der jeg var før.. han innrømmer at han ikke behandlet meg bra-. men han lover det ikke skal skje igjen for han påstår han klarte ikke snakke ut med meg for han var ikke vant snakke om problemer med kjærester... alltid ordnet opp selv i sånt... .. vel vel,.,. hjertet sier def. ja men hodet sier tja..
sibylla Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2006 Har en venninne med ganske lik historie. Hun tok han tilbake, og nå har de bodd sammen lenge og er så lykkelige så! Man har selvfølgelig ingen garanti for at det går sånn, men det er mulig. Jeg synes du skal følge hjertet ditt! ← godt å høre noen som lyktes... alle påstår jo slikt ikke går............ men seff er det vel unikt og ulikt for alle ..........
Tusseline Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 Jeg ble sammen med exen, og det funket fint. Vi er fortsatt sammen. Grunnen til at det ble slutt var pga. avstanden. Nå har han flyttet til hjembyen min.
sibylla Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #12 Skrevet 1. juni 2006 Jeg ble sammen med exen, og det funket fint. Vi er fortsatt sammen. Grunnen til at det ble slutt var pga. avstanden. Nå har han flyttet til hjembyen min. ← ja kommer vel alltids an på hva årsaken til brudd var.. min hadde jo masse problemer.. elsker man noen tilgir man vel det meste -- men en har en liten tanke i bakhode om en selv var elsket siden man ble forlatt................. takk for svar og lykke til dere
smidja Skrevet 1. juni 2006 #13 Skrevet 1. juni 2006 Har også en venninne som har opplevd dette. Nå er de gift og har et barn og er kjempelykkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå