Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg hatt eksamen. Det gikk ikke så bra, så jeg dro ut for å vindus-shoppe, for å bli kvitt den vonde følelsen i magen. Jeg fant et par lekre Gabor-støvletter i sort skinn, en lekker kaninpels frakk og en deilig Jean Paul dunjakke. Dette er jo dyre ting og jeg som skal bygge hus kunne jo ikke bare plutselig bruke 5000,- på klær til meg selv, eller..... :roll:

Jeg har holdt av alt sammen ut til i morgen. Hva synes dere?

Jeg fryser jo alltid, så dunjakken hadde vært god. Mine strech-støvletter har raknet svakt i noen masker på siden, så jeg trenger jo egentlig nye og fuskepelsen min synes jeg er helt ut- slaskete og kjedelig. Det hadde jo vært deilig å kunne smekre seg i kaninpelsen.

fiske, fiske...

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Jeg fant et par lekre Gabor-støvletter i sort skinn, en lekker kaninpels frakk og en deilig Jean Paul dunjakke. Dette er jo dyre ting og jeg som skal bygge hus kunne jo ikke bare plutselig bruke 5000,- på klær til meg selv

Hvis du får alt dette for kun 5000 er det ikke særlig dyre ting.

Milla

Skrevet

Støvler og dunjakke - JA . :)

Kaninpels - definitivt NEI. :(

Finn deg heller en ny fuskepelsfrakk - mange er veldig fine - og ingen dyr har dødd for den ! :P

Det var MIN lille meing om den saken :wink:

Det hjelper virkelig å shoppe iblant når man er nedfor .....men man må jo ikke miste hodet heller da og kjøpe ting man egentlig ikke har råd til . (ehm....det er godt med sjokolade også - noen ganger er det alt som skal til ....*ler* :wink: Og billigere er det også )

Lille Meg 2

Skrevet

Hvis du får alt dette for kun 5000 er det ikke særlig dyre ting.

Milla

Det har du i grunnen helt rett i. Poenget mitt var vel heller at det er mange penger for meg.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Du misforstod meg, hvordan kan du få kaninpels, JP dunjakke og Gabor støvletter til 5000 kroner. dette burde koste mye mer enn det.

Milla

Skrevet

Kaninpels uffamei.. Jeg misunner deg litt jeg som har råd i julestria til å stikke avgårde og bruke femtusen på deg selv :)

hvis du har råd til det , hvorfor ikke.

Skrevet
Du misforstod meg, hvordan kan du få kaninpels, JP dunjakke og Gabor støvletter til 5000 kroner. dette burde koste mye mer enn det.

Milla

Det er nok kaninpelsen som overrasker. Jeg fant den på Vero Moda, så det er derfor den ikke koster mer en 2000,-. :wink: Jeg antar at det ikke er verdens beste kvalitet på den, men jeg falt for snittet.

Gabor støvlettene koster 1700,-

JP jakken 1300,-

Skrevet

Jeg ville kjøpt dunjakka hvis det er den du trenger mest.

Evt. let etter et billigere alternativ.

Kaninpels ser jeg på som et "luksusplagg" som kanskje ikke er så nødvendig.

Det er greit å unne jeg noen sånne ting, men med tanke på husbygging er det ikke å anbefale. :wink: Jeg kan love deg at det er mange ting å bruke de 5000 kronene på senere. Det holder jo til et helt møbel eller flere flotte bilder til veggen.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Den kaninpelsen hadde jeg droppet, det høres ut til å være av dårlig kvalitet ergo så betyr det at den blir fort stygg. Sats heller på dunjakken og støvlettene.

Milla

Skrevet
Den kaninpelsen hadde jeg droppet, det høres ut til å være av dårlig kvalitet ergo så betyr det at den blir fort stygg. Sats heller på dunjakken og støvlettene.

Milla

Problemet er at da har jeg bare den fæle fuskepelsen å gå med til de lekre støvlettene. Den sorte trench-coat'en min blir nok for kald nå midt på vinteren. Forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...