Puselure Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Jeg vil ha 3-hjuling til lillegutt. Han er liten enda, men de vokser fort. Jeg har sett på Quinny comfort og tfk joggster twister. Jeg vil ha mulighet til å låse fremhjulet. Ønsker full liggestilling og ikke altfor dyr vogn. Quinny er på tilbud til 3700 der jeg bor nå. TFK fås kjøpt billig via Nederland. Noen som har 3-hjuling som kan komme med tips/råd til meg??? Det er en jungel av barnevogner synes jeg Håper på mange svar
jeg og ;) Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Vi endte opp med Quinny Freestyle comfort 3xl sportsvogn og er kjempefornøyd med den. Fremhjulet kan låses. Håndtaket justeres og det er liggestilling og to sittestillinger. Samt den kan snues ang. kjøreretning. Eneste minuset er at den er litt for tung. Vi angret derimot at vi kjøpte regntrekket til denne. Det var dyrt og tykk gjennomsiktig plast... ser ut som et oksygentelt over vognen. Jeg brukte istedenfor regntrekket til bagvogn som jeg kjøpte på Reflex. Det passet.
Puselure Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2006 Hvordan er plassen på Quinny sin vogn? Er det plass til vinterklær og vinterpose? Har hørt at kalesjen "bråker" endel når en justerer den og at den trekkker litt? Stemmer dette eller??? Jeg synes det er fordel å kunne snu sittedelen. Jeg prøvde vognen såvidt på butikken, men uten barn i. Lillegutt ligger i bagvogn enda. Kanskje jeg skal låne meg et litt større barn for å prøve vogna. Synes den var god å trille da ihvertfall Noen som har erfaring med Trend For Kids joggster twist?? Eller andre merker?
Gjest skyfri i.i. Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 jeg snuser litt på tfk twist vogna selv, men har ikke sett den live enda... men på nybaktmamma.no i "barnevognforumet", er det mange med erfaring med denne vogna. hvis du leter litt etter tråder der, finner du mange fornøyde tfk eiere
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 Har hørt at kalesjen "bråker" endel når en justerer den ← Det er som regel fordi man gjør det feil at kalesjen bråker når man justerer den. Vi har en Teutonia vogn og den har kneppelyd når man justerer kalesjen.... vel å merke dersom man ikke gjør det riktig. Presser man derimot kalesjen litt ned før man justerer den frem eller bakover, ja så er den helt lydløs. Spør i butikken, men pass på å spørre en som har peiling. Vår erfaring er at det er altfor mange butikkansatte som overhodet ikke kan vognene. Det merker man fort når man først treffer på en som har peiling og virkelig kan demonstrere vogna. Hvordan vet man om selgeren er god? Jo ved at selgeren er ivrig og viser deg uoppfordret hvilke finesser en vogn har. De som bare står rett opp og ned å svarer på spørsmål har sjelden gode kunnskaper om vognen.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 Har TFKvogn selv. Det hadde jeg IKKE kjøpt igjen. Tusen deler og sikkert like mange muligheter, men ingen bruksanvisning, var første "feilen" vi fant. Veldig lett å legge sammen er det største plusset.
Puselure Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2006 Det blir nok Quinny sin vogn regner jeg med. Synes den er billig til 3700 kroner. De fås kjøpt brukt til 3000, men kjøper heller ny til 700 mer Greit å ha butikken i nærheten hvis noe skulle dukke opp. Takk for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå