Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 er det noen som har tips om bra fotografer i oslo?
MarianneHR Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Fotografene Jane og Guro i slemmestad. Det er jo ikke Oslo, men de kom hvertfall til Drammen og tok bilder der uten ekstra kostnad. Er jo ikke så langt til Oslo heller fra Slemmestad
flickan Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Her er noen linker til steder hvor du bør finne gode fotografer.. Nordstrandsfotografene Moment Studio Studio Vest Fame FlashStudio Terje Skåre Selv er Skåre min favoritt og er hvertfall ikke dyrere enn de andre.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Hei, Noen venner av meg brukte Moment Studio. Bildene ble kjempefine. Fotografen var flink til å få de til å være naturlig og avslappet. Vil ikke anbefale Fame, det er samlebåndsfotografering!
Susan Sto Helit Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Jeg kan skryte masse av Nordstrandsfotografene! De er nok ikke akkurat de billigste, men de er absolutt blandt de beste!
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 Fotograf Tonje (http://www.tonjefotograf.no/) og fotograf Klavestad (http://www.klavestad.no/) fra Lørenskog.
LilleLy Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 Jeg fikk nettopp noen bilder fra noen som har vært hos Fame.. bildene var kjempegode!
Gjest Cosmic Girl Skrevet 4. juni 2006 #8 Skrevet 4. juni 2006 Etter veldig mye sjekking av forskjellige fotografer i Oslo + omegn, har vi endt opp med fotograf Jonassen. Det er en ung jente som tar bildene, og vi har nå sett på mange forskjellige bilder hun har tatt. Hun virker teknisk dyktig, veldig variert i bildene hun tar, og ikke utelukkende "tradisjonell". Vi var interessert i at ikke bildene bare skal bli oppstilte og tradisjonelle, men ønsker litt liv og lek på bildene. Det følte vi at vi fant hos Jonassen. Vi har enda ikke giftet oss, og således heller ikke brukt fotografen, men etter samtale der føler vi oss helt trygge på at hun vil ta gode bilder som vi vil bli veldig fornøyde med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå