Gå til innhold

fotograf

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

er det noen som har tips om bra fotografer i oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotografene Jane og Guro i slemmestad. Det er jo ikke Oslo, men de kom hvertfall til Drammen og tok bilder der uten ekstra kostnad. Er jo ikke så langt til Oslo heller fra Slemmestad

Gjest Gjest
Skrevet

Hei, Noen venner av meg brukte Moment Studio. Bildene ble kjempefine. Fotografen var flink til å få de til å være naturlig og avslappet. Vil ikke anbefale Fame, det er samlebåndsfotografering!

Skrevet

Jeg kan skryte masse av Nordstrandsfotografene!

De er nok ikke akkurat de billigste, men de er absolutt blandt de beste!

Skrevet

Jeg fikk nettopp noen bilder fra noen som har vært hos Fame.. bildene var kjempegode!

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Etter veldig mye sjekking av forskjellige fotografer i Oslo + omegn, har vi endt opp med fotograf Jonassen. Det er en ung jente som tar bildene, og vi har nå sett på mange forskjellige bilder hun har tatt.

Hun virker teknisk dyktig, veldig variert i bildene hun tar, og ikke utelukkende "tradisjonell". Vi var interessert i at ikke bildene bare skal bli oppstilte og tradisjonelle, men ønsker litt liv og lek på bildene. Det følte vi at vi fant hos Jonassen.

Vi har enda ikke giftet oss, og således heller ikke brukt fotografen, men etter samtale der føler vi oss helt trygge på at hun vil ta gode bilder som vi vil bli veldig fornøyde med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...