Hu i Svingen Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 Dere som går i kirken: Er det litt ekstra stas hvis NRK er på besøk i deres kirke og filmer gudstjenesten? Ser dere i så fall reprisen på TV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg pleide å se på det da jeg var liten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #3 Del Skrevet 29. mai 2006 Dere som går i kirken: Er det litt ekstra stas hvis NRK er på besøk i deres kirke og filmer gudstjenesten? Ser dere i så fall reprisen på TV? ← Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 29. mai 2006 #4 Del Skrevet 29. mai 2006 Ja, det er litt atrig det. Det blir som med andre ting. Gøy når fotballaget sin kamp blir spilt på tv for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 30. mai 2006 #5 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg synes ikke det er noe stas å ha NRK på besøk i menigheten, men jeg ser på det som veldig positivt at de kan formidle et godt budskap til hele nasjonen. Jeg ville selvsagt se hva som ble servert, og hvordan, selv om det var direktesending. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samsonita Skrevet 5. oktober 2006 #6 Del Skrevet 5. oktober 2006 Dere som går i kirken: Er det litt ekstra stas hvis NRK er på besøk i deres kirke og filmer gudstjenesten? Ser dere i så fall reprisen på TV? ← Eg er kristen, men gudsteneste på tv er noko av det styggaste eg ser! Akkurat som om deltakarane sitter der med ei "holier than thou"-mine, medan dei syng sine gladkristne sanger og prøver å unngå å kikke rett i kameraene. Ikkje rart få tør å ta turen i kyrkja i RL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå