sissy1 Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 eg sluttet med p sprøyte i desember i fjor,og hadde brun utflod i slutten av april som varte i noen dager..har denne mnd kjent litt murring i magen og litt ømme bryster?men veit ikke om det er kroppen som gjør seg klar til menstruasjonen+ har hatt veldig løs mage med avføring og må ofte på do for og tisse?er tørr i kjeden og?er det nåken som veit hva dette kan vere?
Angelfairy Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 jeg ville nok ha tatt en test rundt de dagen du tror du skal ha mensen igjen, men det kan også komme av PMS: Ømme bryster, ensmurringer, humørsvigninger.... men ville nok kanskje tatt en test for å være på den sikre siden!!
sissy1 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2006 jeg ville nok ha tatt en test rundt de dagen du tror du skal ha mensen igjen, men det kan også komme av PMS: Ømme bryster, ensmurringer, humørsvigninger.... men ville nok kanskje tatt en test for å være på den sikre siden!! ← heisan,takk for svar..ja kanskje eg skal ta en test i slutten av mai for og vere på den sikkre siden..men eg kvir meg da for eg er so redd for og bli skuffa?har so lyst og bli gravid nå skjønner du men eg får håpe på det beste..hehe
sissy1 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2006 jeg ville nok ha tatt en test rundt de dagen du tror du skal ha mensen igjen, men det kan også komme av PMS: Ømme bryster, ensmurringer, humørsvigninger.... men ville nok kanskje tatt en test for å være på den sikre siden!! ← det er berre det at du blir så usikker på kortid du skal teste deg når du har brukt den der p sprøyta?mensen uteblir jo?men eg har hørt at det er muligheter for og bli gravid før det har gått 1 år..hørte at det gjekk ant til og teste seg 4 mnd etter at ein har sluttet med p sprøyten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå