Eve Luna Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Jeg bare lurer på om min forlover må være en vennine. Jeg har en bror som jeg har en veldig bra forhold til og tenkte at han kunne være min forlover. For da får vi to mannlige forlovere hvis min samboer skal ha en venn som forlover. Er det noe regler på dette?
Gjest Elfrida Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Ingen regler, det er helt greit, og ikke så uvanlig som mange kanskje tror.
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Ingen regler, du kan gjerne ha en mannlig forlover
flickan Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Selvfølgelig kan broren din være forlover. Ingen regler som sier noe om kjønn på forloverne, det er bare å velge og vrake. Det viktigste er jo at det er en person som betyr noe for deg.
Leo Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 Nei. Jeg er kvinne og har hatt mannlig forlover begge gangene jeg har giftet meg.
Mrs. K Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 Nei, ingen regler der. Vi hadde 2 venninner som forlovere.
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #7 Skrevet 29. mai 2006 Jeg skal være forlover for min beste venninne i sommer, hennes kommende mann skal også ha kvinnelig forlover. Så det gjør ikke noe hvilket kjønn forloveren har nei
Siadatra Skrevet 29. mai 2006 #8 Skrevet 29. mai 2006 Min kommende mann skal ha sin søster som forlover, så det går bra.
MAcy Skrevet 29. mai 2006 #9 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har en gutt som bestevenn , føler at han kjenner meg besre enn noen andre og har et veldig godt og lang vennskap med ham. Har også noen venniner men egentlig ingen jeg føler meg så nært knyttet til når alt kommer til alt. Jeg har nå bodd tre år borte fra hjem stedet etter at vi ble ferdige med vidergående og det har ikke vært helt det store med jente vennene mine. De har også flyttet hjemme fra og funnet seg nye venner så jeg har følt det litt som om at de ikke bryr seg like mye. Man trenger jo venner som man har kontakt med hele året og ikke bare de man hører fra i ferier og en eller annene sjelden gang.. Jeg har pgså veldig lyst til å ha en gutt som forlover men trodde ærligtalt ikke det var helt problem fritt, ikke det at jeg egneltig vet hva slags problemer men, men burd velge den man er best venn med og ikke ut fra hva folk ville mene om det eller???
Gjest Miloine Skrevet 29. mai 2006 #10 Skrevet 29. mai 2006 Nei, ettersom jeg har forstått er en forlover en som har kjent deg lenge, og da er vel din bror en passende forlover. Enig med de andre at det ikke nødvendigvis må være jente.
Gjest a. Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 Min tante hadde mannlig forlover og min onkel hadde kvinnelig - og det var i 1980 :-) Så alt er lov, til og med for 26 år siden.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #12 Skrevet 30. mai 2006 Jeg bare lurer på om min forlover må være en vennine. Jeg har en bror som jeg har en veldig bra forhold til og tenkte at han kunne være min forlover. For da får vi to mannlige forlovere hvis min samboer skal ha en venn som forlover. Er det noe regler på dette? ← Jeg hadde min bror som forlover og min eks-mann hadde sin bestekamerat som forlover, altså to mannlige hos oss. (ps. Det er ikke pga den mannlige forloveren jeg skriver eks;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå