Gjest Gjest_Marie_* Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei:) vår familie skal til tyrkia i Side, med all inclusive.. er det noen som kan fortelle meg litt om maten, hva det koster, og hva jeg burde oppleve? eller noe som har med side og gjøre? Hilsen Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 da jeg var i side lå jeg på stranda og slikket sol og badet i den herlige sjøen, flott strand! spiste mye pizza, den var god. om kvelden ruslet vi i sentrum, shoppet billige klær, tok en kaffe eller is på en av kafeene/restaurantene. mange koselige ved sjøen. solnedgang.aahh! ellers gjorde jeg ikke no særlig, så jeg vet ikke om det er noe spes å se. vet at det var en ruin av et slag der.... god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #3 Del Skrevet 29. mai 2006 er det noen som kan fortelle meg litt om maten ← Ja gjerne, men det vil du ikke høre. Det som er bra i Tyrkia, er sykehus og leger som er flinke til å behandle alvorlige magesykdommer, slik som amøb-eutvikling osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Marie_* Skrevet 29. mai 2006 #4 Del Skrevet 29. mai 2006 Takk for svarene! ;D Noen som har noe mer på hjertet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #5 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei:) vår familie skal til tyrkia i Side, med all inclusive.. er det noen som kan fortelle meg litt om maten, hva det koster, og hva jeg burde oppleve? eller noe som har med side og gjøre? Hilsen Marie ← Når dere reiser All inclusive så trenger dere ikke akkurat og tenke på hva prisene på mat er da.................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå