Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Trenger ny jeans og har ikke fulgt med i det siste. Har det kommet noen kule nyheter?

Noen av dere som har kjøpt noen dere er fornøyde med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mari_*
Skrevet

Hei:) ja jeg liker Fornarina, de er litt dyre men de holder kjeeempe bra!

samme med LEE!

Skrevet
Hei:) ja jeg liker Fornarina, de er litt dyre men de holder kjeeempe bra!

samme med LEE!

:enig:

Lee er yndlingen min ;)

Gjest Minimi
Skrevet

Jeg liker crazy age;) mange stilige bukser

Men trur bare du får kjøpt di over nettet forløpig..

Skrevet
Jeg liker crazy age;) mange stilige bukser

Men trur bare du får kjøpt di over nettet forløpig..

Hvor kjøper du dem? Og er det bra kvalitet?

Gjest Gjest
Skrevet

Lee er yndlingen min ;)

Synes også Lee har mange fine bukser. Men er ikke så glad i å se de samme typiske Lee baklommene på alle jeg kjenner :riste:

Skrevet

Kjøp deg noen sexy trange og lave i livet. Og en stringtruse som du drar høyt opp :wow::sikle:

Gjest gjesta
Skrevet
Kjøp deg noen sexy trange og lave i livet. Og en stringtruse som du drar høyt opp :wow::sikle:

:ler:

Skrevet

Hva går det i? Det er jo lekkert! :sjarmor: Hva har du på deg nå, Sprilla?

Gjest gjesta
Skrevet
Hva går det i? Det er jo lekkert! :sjarmor: Hva har du på deg nå,  Sprilla?

Mangler vel bare stringen for å si det sånn ;)

(Been there done that...)

Gjest Gjesta
Skrevet

De nye Fornarina-ene er ikke så veldig fine, synes jeg. Og Lee har endel fine modeller, men de er alle så store på størrelsen og utvider seg i tillegg, så de er ikke noe for tynne pygmeer. Jeg liker noen av modellene fra Diesel, spesielt de smale, som Liv og Keate. Men nå for tida sikler jeg mest på noen helt smale jeans, og har Tiger Skogsberg og en eller annen jeans fra merket Sass&Bide i kikkerten. :)

Jeg er jeansaholiker, totalt.

Skrevet

Elphaba: Sass&Bide skal visstnok vide seg noe helt sinnsykt ut, men jeg har ikke førstehåndserfaring med dem. Selv sikler jeg på Tsubi, men jeg aner ikke om det er mulig å få tak i de i Bergen eller Stavanger for den saks skyld. Og når man tenker på prislappen, er det egentlig like greit.

Gjest Gjesta
Skrevet
Elphaba: Sass&Bide skal visstnok vide seg noe helt sinnsykt ut, men jeg har ikke førstehåndserfaring med dem. Selv sikler jeg på Tsubi, men jeg aner ikke om det er mulig å få tak i de i Bergen eller Stavanger for den saks skyld. Og når man tenker på prislappen, er det egentlig like greit.

Ja, akkurat det har jeg også hørt. Og til 2000 kroner er ikke dét akkurat tingen. Jeg stod med en jeans fra S&B i hånda her om dagen, men var lei av å prøve. Tsubi har jeg ikke sett, men jeg skal ta et raid på onsdag, og så skal jeg jo til det siviliserte kontinentet i neste uke.

Det jeg VET, er at jeg har lyst på mørke, smale jeans som ikke gjør rumpa flat eller er ubehagelige på.

Skrevet
Ja, akkurat det har jeg også hørt. Og til 2000 kroner er ikke dét akkurat tingen. Jeg stod med en jeans fra S&B i hånda her om dagen, men var lei av å prøve. Tsubi har jeg ikke sett, men jeg skal ta et raid på onsdag, og så skal jeg jo til det siviliserte kontinentet i neste uke.

Det jeg VET, er at jeg har lyst på mørke, smale jeans som ikke gjør rumpa flat eller er ubehagelige på.

Har du prøvd Pin Up fra Fornarina? Denne er superfin, synes jeg. Og så får jeg sprettrumpe i den :) Mørk, smal og behagelig.

Gjest Gjest
Skrevet

Lee er yndlingen min ;)

Ja Lee jeans er veldig fine, bare husk å kjøp de et par nummer for små siden de utvider seg så.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Det er noe av det mest sexy som finnes

Skrevet
Hvor kjøper du dem? Og er det bra kvalitet?

disse jeansene kan kjøpes på www.chekos.dk for billig penge :)

Skrevet
disse jeansene kan kjøpes på www.chekos.dk for billig penge :)

Å du og da.... de var stygge (sorry...) Den vasken var ufattelig ikke fin! Og bare fakis bukser ellers!

Gjest Gjest
Skrevet

De buksene på den danske nettsiden var harry!

Skrevet

har ikke kjøpt dem selv, bare så at de kunne kjøpes der. ikke mange fine der, kun ett par som så normal ut i fargen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...