Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

grunnet uvi og mensen pleier jeg få sopp noen ganger i året, kanskje 3 ganger i halvåret. er det skadelig å bruke canesten så mye? er det noen forebyggende midder mot sopp jeg kan bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Canesten går fint.

Skrevet

Bomullstruser og ikke så trange bukser er forebyggende. Også er det viktig å vaske seg med en såpe med riktig ph. :)

Jeg hadde en gang en sexpartner som jeg fikk sopp etter å ha vært sammen med. Hver gang. Jeg tror ikke jeg tålte ham. :ler:

Skrevet

Ellers finnes det noen forskjellige vivag produkter på apoteket som skal virke forebyggende.

Skrevet

Det er også viktig å vaske trusene på minst 60 grader!

Gjest Gjest
Skrevet

EcoVag er greie. Lite sukker, minst mulig stress, rett (eller ingen) såpe. Det er de tipsene jeg har brukt.

Skrevet
Jeg hadde en gang en sexpartner som jeg fikk sopp etter å ha vært sammen med. Hver gang. Jeg tror ikke jeg tålte ham. :ler:

Det var vel heller det at du hadde smittet hanmed soppen og han smittet deg tilbake når dere hadde sex. Det er sjelden menn får sopp, men det kan skje. Derfor bør partner også behandles med canesten, ihvertfall hvis problemet gjentar seg.

Gjest Gjest
Skrevet

æsj

Hva gjør dette i sminke- og forfengelighets-forumet? Flytte til kropp/helse..?

Skrevet
æsj

Hva gjør dette i sminke- og forfengelighets-forumet? Flytte til kropp/helse..?

:ler: så det ikke før nå..

Skrevet

hva med den nye lactal som har kommet, er den noe bra?

Skrevet

Lactal? Den som er så fin å bruke etter...sex...?

Får fullstendig noia av den reklamen!

Skrevet
Det var vel heller det at du hadde smittet hanmed soppen og han smittet deg tilbake når dere hadde sex. Det er sjelden menn får sopp, men det kan skje. Derfor bør partner også behandles med canesten, ihvertfall hvis problemet gjentar seg.

Ingen av oss hadde det fra før, vi hadde bare forskjellig bakterieflora. Da blir det ubalanse når disse blandes, og sopp kan oppstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...