mee mee Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 grunnet uvi og mensen pleier jeg få sopp noen ganger i året, kanskje 3 ganger i halvåret. er det skadelig å bruke canesten så mye? er det noen forebyggende midder mot sopp jeg kan bruke?
Spirito Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Bomullstruser og ikke så trange bukser er forebyggende. Også er det viktig å vaske seg med en såpe med riktig ph. Jeg hadde en gang en sexpartner som jeg fikk sopp etter å ha vært sammen med. Hver gang. Jeg tror ikke jeg tålte ham.
momo Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Ellers finnes det noen forskjellige vivag produkter på apoteket som skal virke forebyggende.
brumma* Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 Det er også viktig å vaske trusene på minst 60 grader!
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 EcoVag er greie. Lite sukker, minst mulig stress, rett (eller ingen) såpe. Det er de tipsene jeg har brukt.
Gjest 2324 Skrevet 29. mai 2006 #7 Skrevet 29. mai 2006 Jeg hadde en gang en sexpartner som jeg fikk sopp etter å ha vært sammen med. Hver gang. Jeg tror ikke jeg tålte ham. ← Det var vel heller det at du hadde smittet hanmed soppen og han smittet deg tilbake når dere hadde sex. Det er sjelden menn får sopp, men det kan skje. Derfor bør partner også behandles med canesten, ihvertfall hvis problemet gjentar seg.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #8 Skrevet 29. mai 2006 æsj Hva gjør dette i sminke- og forfengelighets-forumet? Flytte til kropp/helse..?
mee mee Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2006 æsj Hva gjør dette i sminke- og forfengelighets-forumet? Flytte til kropp/helse..? ← så det ikke før nå..
mee mee Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2006 hva med den nye lactal som har kommet, er den noe bra?
Hildegard Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 Lactal? Den som er så fin å bruke etter...sex...? Får fullstendig noia av den reklamen!
Spirito Skrevet 30. mai 2006 #12 Skrevet 30. mai 2006 Det var vel heller det at du hadde smittet hanmed soppen og han smittet deg tilbake når dere hadde sex. Det er sjelden menn får sopp, men det kan skje. Derfor bør partner også behandles med canesten, ihvertfall hvis problemet gjentar seg. ← Ingen av oss hadde det fra før, vi hadde bare forskjellig bakterieflora. Da blir det ubalanse når disse blandes, og sopp kan oppstå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå