Gjest Treningsnarkoman =) Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Hva pleier du å trene i og hvor trener du? Alder har du og? Meg selv: Trener: Treningsstudio Trener i: hovedsaklig tights og t-skjorte jeg har tilgjengelig - av og til en sportsmodell, noen ganger sports-bh Alder: 22 år Please contribute!
Anglofil Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Vel, når jeg trener karate bruker jeg en gi (karatedrakt). Når jeg trener på treningsstudio trener jeg hovedsaklig i joggebukse med t-skjorte og en sports-bh. Under gien bruker jeg aldri noe annet enn sports-bh, gjerne da med brystbeskyttere. Jeg er 19 år, fyller 20 år. Mvh Yvonne
Gjest *Jael* Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Trener i litt baggy bukser og relativt ettersittende topp uten ermer, helst.
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 For meg er det viktig å ha treningsutsyret i orden. Det gjør treningen så mye artigere og mer motvierende Løping: Løpetights og vannavstøtende vindjakke fra Nike, samt gode joggesko og Ipod. Treningssenter: Bukse og t-shorte i teknisk materiale (Peak Performance, Nike og Röhnisch), samt gode aerobic sko. Veksler gjerne mellom forskjellige typer bukser etter hva slags trening jeg skal bedrive på treningssenteret.
Nita Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 Heldig dere som har god råd, jeg har vært nødt å prioritere gode løpesko, har nemlig planer om å holde denne treninga gående fremover. Siden jeg i hovedsak trener inne på helsestudio, bruker jeg enten en knelang,ettersittende treningsbukse eller en litt mer "slengbukse-aktig", lang treningsbukse, begge er sorte. Jeg bruker alltid ordentlig sportsbh, pga stor byste, og en sort stor t-skjorte jeg har fått av typen. Treningsbuksene og sportsbh'en har jeg kjøpt hos Josefssons, og synes de er helt grei.
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 Heldig dere som har god råd, jeg har vært nødt å prioritere gode løpesko, har nemlig planer om å holde denne treninga gående fremover. Siden jeg i hovedsak trener inne på helsestudio, bruker jeg enten en knelang,ettersittende treningsbukse eller en litt mer "slengbukse-aktig", lang treningsbukse, begge er sorte. Jeg bruker alltid ordentlig sportsbh, pga stor byste, og en sort stor t-skjorte jeg har fått av typen. Treningsbuksene og sportsbh'en har jeg kjøpt hos Josefssons, og synes de er helt grei. ← Tja, god råd ville vel vært å overdrive... For min del handler det om prioritering. Vet at jeg trener mer når jeg har utstyret i orden. Det er min lille glede i hverdagen Det viktigste er jo uansett at en trener! Josefssons selger vel for øvrig gode nok merker de? Det er uansett ikke merkene det skal stå på, men at utstyret er behagelig og funksjonelt! Jeg bruker kun teknisk materiale på grunn av at det er det mest funksjonelle for meg, ettersom jeg blir svært varm ved fysisk aktivitet. Keep up the good work!
Fat Sally Lee Skrevet 29. mai 2006 #7 Skrevet 29. mai 2006 Når jeg trener på studio har jeg enten en sort jazzbukse eller en legglang tights i dri-fit stoff. Har også en lys rosa jakke fra Nike Climacool som jeg bruker til oppvarmingen. Har tre topper jeg veksler med, en lilla med litt ermer, og to lyserosa singletvarianter, også i materiale som puster og leder fuktighet bort fra huden. Jeg liker best å trene i singlet, blir ikke så varm da. Jeg bruker en god vanlig bh, trenger ikke treningsbh siden jeg er en A/liten B-cup...Og så har jeg sorte aerobicsko fra Nike, samt lyseblå hansker til styrketrening og spinning. Jeg er enig med hun over her; det er viktig å føle seg vel i treningstøyet sitt! Når motivasjonen svikter, tenker jeg at det ville være skam å la slikt fint treningstøy ligge å støve ned i skapet:)
Søtpotita Skrevet 29. mai 2006 #8 Skrevet 29. mai 2006 Joggebukse (likar best det faste stoffet som var i dei gamle retroaktige Adidasbuksene), ettersittande t-skjorte eller singlet, sportsbh og ei hettejakke. Prioriterar dyre sko. Eg joggar ute i det fri, eller trenar Pilates heime
aline Skrevet 29. mai 2006 #9 Skrevet 29. mai 2006 Trener: Dans + Treningsstudio Trener i: Dans: widepants eller kort skjørt og singlet, jazzsko el danseboots. Treningsstudio: treningsbukse, singlet og treningsjakke, dancesneackers (siden jeg har det og ikke bruker det på dansinga lenger, men det er dyre og ok sko...) Alder: 31 (aldeles straks 32) år
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 Løping: Shorts, eller en lett jogge-/overtrekksbukse, t-skjorte eller supertrøye og en lett vindtett løpejakke fra nike. Evt en vest. Jogge-/løpsko Sykling: Sykkelshorts på varme dager, og en tights utenpå på kaldere dager, sykkeltrøye m evt løpejakka mi utenpå. Joggesko. Alder: 24 Kjønn: jente
Gjest KATTAstrofe Skrevet 3. juni 2006 #11 Skrevet 3. juni 2006 Trener på treningsstudio og bruker oftest vide treningsbukser og tettsittende t-skjorte. Sports-bh under. Og aerobicsko fra Rykä (tror det er sånn det staves, gidder ikke sjekke). Bruker ofte en hettejakke over skjorta. 26 år.
Caramia Skrevet 14. juni 2006 #12 Skrevet 14. juni 2006 Trener ulike former for fitness (Aerobics, BBB, Steps, litt dans...alt ettersom hva jeg føler for). Har litt forskjellige merker, men er mest fornøyd med og føler meg best i Dri-Fit klærne mine fra Nike. Bruker oftest t-skjortene deres, og en svart tight lang bukse, eller en vinrød knelang en.
Scorpina Skrevet 14. juni 2006 #13 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Trener styrke, sykkel og tredemølle. Har på meg enkel t-skjorte, treningsbh, jazzbukse i sånn "pustestoff" (dry-fit?), adidas sko (litt dyr men ohh så gode å ha på!!) og min mp3-spiller. Jente, 35 år Endret 14. juni 2006 av Scorpina
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2006 #14 Skrevet 16. juni 2006 Spinning: sykkelbukse, sportsbh, tettsittende t-skjorte og spinningsko. Step/aerobic: enten litt videre treningsbukse, eller jazzbukse, sportsbh, t-skjorte og aerobicsko (Nike - verd hver en krone)
Gjest Frk Åberg Skrevet 20. juni 2006 #15 Skrevet 20. juni 2006 Trener i treningsstudio - løping og styrke + sykler ute Trener i: lange eller knelange svarte eller mørkeblå løpetights (hater bukser med vide bein, syns det er så distraherende med all slenging), t-skjorte eller singlet i teknisk stoff stort sett, og treningsbh i pustende materiale, joggesko. Orker ikke masse og varme klær, sånn som "alle" de som trener i gensere og utslått hår. Alder: 24
Gjest Thalassa Skrevet 20. juni 2006 #16 Skrevet 20. juni 2006 (endret) Sykler mye ute, trener vekter og går turer. vide joggebukser og en litt stram topp som regel. Har litt lyst til å kjøpe noen nike women klær. ja alder er 23. Endret 20. juni 2006 av Thalassa
Wonders Skrevet 10. juli 2006 #17 Skrevet 10. juli 2006 26 år thai boxing, pilates når det er dårlig vær og jeg ikke kan være ute, sykkler og går mye i skæven og på asvalt. Nike Woman klær, og er fornøyd med de. Hater joggesko, så jeg bruker å trene barbeint inne, og sko med tykke myke gummisåler, som støtter litt ute.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #18 Skrevet 10. juli 2006 Trener styrke, sykkel og tredemølle. Har på meg enkel t-skjorte, treningsbh, jazzbukse i sånn "pustestoff" (dry-fit?), adidas sko (litt dyr men ohh så gode å ha på!!) og min mp3-spiller. Jente, 35 år ← Hmmm! En jente på 35 gitt! Har ikke hørt om det før da men
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #19 Skrevet 11. juli 2006 Hmmm! En jente på 35 gitt! Har ikke hørt om det før da men ← Stakkar deg som har bodd i kloster og ikke visste at det fantes jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå