Gå til innhold

Brudekjole

Anbefalte innlegg

Gjest Brud?
Skrevet

Hei er en mann som er transvestitt. Liker å klæ meg i jenteklær og har lenge drømt om å kjøåe meg en brudekjole. Det er dyrt, men i år har jeg råd til det. Problemet er at det nesten er bare stroppløse kjole i markedet. Vil så gjerne ha en med trompetermer og en del pynt. Gjerne kappeskjørt. Ikke stilren og enkelt. Er det som sleger slike kjoler i år?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Her er noen brudekjoler med slike armer du vil ha, du kan jo se om du finner en kjole du liker her http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...t13=0&dept_id=2 og så finne ut hvordan du får tak i en :)

Lurer litt på når du skal få brukt den da..? Bare hjemme? En brudekjole er jo ikke noe man går rundt i til "vanlig".. Men kos deg, håper du finner noe som kan få deg til å føle deg som en prinsesse :bryllup:

Gjest Brud?
Skrevet

Hei og takk for linken. Har sett meg ut nr. gi619 som jeg likte.

Blir nok ingen brud, men vil kose med brudekjolen hjemme.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Et lite tips: Hvis du kjøper kjolen i salong, kan de sy på alt du ønsker.

Den kjolen jeg har valgt meg ut, er også stroppløs, men jeg får sydd på halterneck. De ordner det meste.

Gjest Gjesta
Skrevet

trompetermekjoler var veldig moderne for et par år siden. Hvis du leter på finn og qxl vil du sikkert finne mange til salgs ;)

• 2 uker senere...
Gjest Brud?
Skrevet

Hei og takk for tips.

Fikk kjøpt drømmekjole på auksjon uten at det kostet skjorta.

Ei sydame skal fikse litt på str.

Får den til helgen.

Å som jeg gleder meg.

Skrevet

Så flott! Gratulerer med kjole!! :klem:

Skrevet

Hvorfor ikke få sydd brudekjole i Kina? http://www.efushop.com/har sydd flere selskapskjoler for meg etter bilder jeg har sendt dem. Kvaliteten har vært bra. De syr sikkert brudekjoler også. Mye billigere enn å bestille fra USA eller gå veien via de som tilbyr skreddersydde kjoler på f.eks. qxl. Mange av disse blir også sydd i Kina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...