Gjest Gjest_Lotta_* Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg har verdens snilleste og skjønneste Cavalier - det er bare en ting som irriterer meg "grønn" og det er at han kommer med en hysterisk bjeffing, logring og skrapring hver gang det går en hund forbi huset vårt. Dette skjer enten han er inne og ser noen hunder i vinduet eller om han er i bånd i hagen. Må legge til at han ikke er noen bjeffehund ellers - kun når han skal "tøffe" seg for andre hunder som passerer huset vårt. Han bjeffer aldri når vi treffer andre hunder når vi går tur ... da går han fint som bare det. Hva kan jeg gjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hustufta Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 Går jo an å ringe noen hundetrenere og spørre om tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murron Skrevet 29. mai 2006 #3 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg hadde hatt en flaske vann stående og spray litt på han når han bjeffer slik og si nei. Og skryte når han stopper. Kanskje tilslutt så trenger du bare vise flasken så gjør han det ikke mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 29. mai 2006 #4 Del Skrevet 29. mai 2006 Synes vann er god ide. Om det ikke fungerer kan du jo ringe noen som har peiling på atferd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lotta_* Skrevet 29. mai 2006 #5 Del Skrevet 29. mai 2006 Takk for svarene - jeg skal prøve med vannsprut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå