Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Solsikk
Skrevet

Håper noen kan hjelpe meg.

Jeg bor der der ikke finnes salonger der jeg kan spraye meg. Ikke er jeg så glad i å ta solarium heller. Derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve spraytan istedet. MEN, det er så vanvittig mange merker på markedet at det er utrolig vanskelig å veldige hva en skal prøve! Jeg er lys i huden, får bra farge på mage og ryggen når jeg soler meg, men er treig ellers. Jeg er mest redd for å ende opp orange av de sprayene, vil ha en naturlig fin farge. Jeg har ei venninne som også har lyst til å prøve men hun lurer sånn på hvordan fregnene hennes blir når hun bruker Spraytan - hun er ikke så glad i de for å si det sånn...........(jeg synes hun er nydelig og frisk med de :) ) Blir fregnene mye mørkere? Får hun flere av Spraytan?

Ble masse mas på engang fra meg dette - men hvilken anbefaler dere? (Helst en som kan kjøpes på nettet)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

st tropez tror jeg finnes i spray også, men har ikke prøvd den men de har jo skum å sånn om du heller kan bruke det? jeg liker ikke så godt spray da.. syns d har en tendens til å bli ujenvt. men de i bb brukte tancan vet jeg så tror den er god da.. www.tancan.se

Skrevet

Selv bruker jeg Spraysun, og er kjempefornøyd med den. Min er kjøpt hos frisør (av alle ting) og kostet vel ca 450kr her i Norge. Den er adskillig billigere på Lookfantastic.

Sprayen er enkel å få jevn og gir en naturlig brunfarge. Selv er jeg ganske lys, med masse fregner. Fregnene blir ikke sterkere. De blir mye mindre fremtredende, men forsvinner heller ikke helt.

Prøvde ModelCo sin spray for noen uker siden, og da ble jeg så skjollete nedover bena at jeg ikke turte å gå i skjørt på et par dager... He he. Ikke så veldig kult. Tror jeg holder meg til Spraysun, jeg! :tommel:

Gjest Solsikk
Skrevet
Selv bruker jeg Spraysun, og er kjempefornøyd med den. Min er kjøpt hos frisør (av alle ting) og kostet vel ca 450kr her i Norge. Den er adskillig billigere på Lookfantastic.

Sprayen er enkel å få jevn og gir en naturlig brunfarge. Selv er jeg ganske lys, med masse fregner. Fregnene blir ikke sterkere. De blir mye mindre fremtredende, men forsvinner heller ikke helt.

Prøvde ModelCo sin spray for noen uker siden, og da ble jeg så skjollete nedover bena at jeg ikke turte å gå i skjørt på et par dager... He he. Ikke så veldig kult. Tror jeg holder meg til Spraysun, jeg! :tommel:

Tusen takk for svar! Kanskje jeg skal prøve den da................venninna mi også for den del. Hun er VELDIG lys og har masse fregner, både på armer og skuldre, tror hun liker at de blir mindre fremtredende (jeg skjønner ikke det da men, de er jo SÅ fine)

Takk igjen for at du tok deg tid :) Takk også til Gjest.

Om noen andre også vil dele sine erfaringer så sier jeg takk for det...........

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er lukten på denne? Hørtes svært interessant ut!

Skrevet
Hvordan er lukten på denne? Hørtes svært interessant ut!

Lukten er helt grei... Ikke verdens beste, men ikke vond heller. Før luktet den sterkere, men sprayen har tydeligvis kommet i en ny utgave med litt mildere lukt (vel, ny og ny... er vel et år siden). Lukter litt karamell-aktig. Samboeren min er ikke kjempefan av lukten, men selv han kan leve med den nye varianten. :) Er vel ikke til å komme utenom at selvbruningsprodukter lukter litt...

Gjest Gjest
Skrevet

Skal man kun spraye, eller kan man gni produktet ut? For å jevne ut overganger mener jeg..eller blir det mer ujevnt da?

Skrevet

Man skal egentlig bare spraye, men det hender det kommer en ekstra stor dråpe her og der, og da gnir jeg den bort, evt fjerner den med litt papir. Blir ingen skjolder fordet...

Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke stort sett alle Spraytan-sorter sånn at kroppen bare trekker til seg en viss mengde i gangen? Har hørt at det stort sett blir veldig fint og jevnt resultat jeg.............

Anbefaler dere spray el skum? Hva er best og få fint?

Skrevet

bestilte meg nylig en spray fra www.glamtan.no - fikk den for 249,- siden de nettopp hadde åpnet denne siden. men var innom der igjen nå og da kostet den 349,- ( ingen frakt )

sprayen heter SHADOW TANS - og jeg er super fornøyd med den!!! Lukter ingenting faktisk, og gir god farge :)

Gjest Gjest
Skrevet
bestilte meg nylig en spray fra www.glamtan.no - fikk den for 249,- siden de nettopp hadde åpnet denne siden. men var innom der igjen nå og da kostet den 349,- ( ingen frakt )

sprayen heter SHADOW TANS - og jeg er super fornøyd med den!!! Lukter ingenting faktisk, og gir god farge :)

Shadow tan er vel den som BigMike reklamerte for i BigBrother huset i fjor. Han selger den også om jeg ikke husker feil.

Hm, kanskje jeg skal prøve den.................takk for tipset da Lene24 :)

Skrevet
Lukten er helt grei... Ikke verdens beste, men ikke vond heller. Før luktet den sterkere, men sprayen har tydeligvis kommet i en ny utgave med litt mildere lukt (vel, ny og ny... er vel et år siden). Lukter litt karamell-aktig. Samboeren min er ikke kjempefan av lukten, men selv han kan leve med den nye varianten.  :) Er vel ikke til å komme utenom at selvbruningsprodukter lukter litt...

Har gode erfaringer med spraysun jeg også, gir en flott farge! Min kjære mann er heller ikke så fornøyd med lukten, men synes også den var blitt mer dempet da jeg kjøpte ny for ikke så lenge siden. (Hos frisør). Så de selger denne på LF også?

Har et tips til, nemlig Garniers selvbruningsspray. Jeg liker denne kjempegodt! Da jeg for noen uker siden skulle gå i skjørt ble mine vinterbleke legger flotte og gyldne etter en liten overhaling med denne. Naturlig resultat, og veldig rimelig også. Lurer på om jeg betalte 79,- på Vita. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Liker Doves selvbruningskrem jeg - faktisk. Synes det luktet bare de to første dagene jeg og nesten ingenting etter det.............fin farge blir det også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...