Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 (endret) Jeg har i det siste fått stadig bedre empirisk grunnlag for min teori om at folk som bruker hele eller deler av et kjendisnavn i nicket sitt ikke er helt som andre folk. Inntrykket som skapes er at disse i all hovedsak lever livet sitt i en slags drømmeverden der de tillegger seg selv de egenskaper, den popularitet og det livet den aktuelle kjendisen har. Jeg leste om noen et eller annet sted på internett ( http://www.internettet.no ) som hadde det sånn. Uansett hvor overvektige og urenslige de var, var de intenst opptatt av å fremstå med en vellykket nettfasade. For å oppnå dette, var det naturlig å koble seg opp mot den kjendisen de så mest opp til. Jeg har selvsagt ingen venner eller venninner som er sånn, men jeg ser jo hva som skrives, hvem som snakker og hva man snakker om. Jeg bare spør. Kanskje dere bare svarer. Endret 29. mai 2006 av Kvinneguden
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Den teorien tror jeg det er noe ved? ← Jeg har i hvert fall inntrykk av det. Det gjelder nok ikke alle, men mange. Uansett er det et viktig spørsmål. Og vi stiller det jo ikke for å provosere, men bare for å gi noen råd og kanskje ytre noen meninger.
Gjest Bellatrix Skrevet 29. mai 2006 #7 Skrevet 29. mai 2006 Jeg bare leser. ← Jeg også leser, og noen ganger ler jeg.
tuji Skrevet 29. mai 2006 #8 Skrevet 29. mai 2006 Hvis det var noe å skjønne, så skjønner ikke jeg heller.
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #9 Skrevet 29. mai 2006 Skjønner ikke helt jeg? ← Det er bare bra. Det hadde derimot vært grunn til bekymring dersom du "het" Jolie og hadde bilde av Angelina i avataren, særlig dersom du for tiden skrev om de siste dagers pressrier.
tuji Skrevet 29. mai 2006 #10 Skrevet 29. mai 2006 Det er bare bra. Det hadde derimot vært grunn til bekymring dersom du "het" Jolie og hadde bilde av Angelina i avataren, særlig dersom du for tiden skrev om de siste dagers pressrier. ← Dager med pressrier, gitt. Det var lenge!
Gjest Leya Skrevet 29. mai 2006 #11 Skrevet 29. mai 2006 Jeg er ganske blond jeg. Kanskje jeg skulle bytte nick til Reese Witherspoon?
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #12 Skrevet 29. mai 2006 (endret) Dager med pressrier, gitt. Det var lenge! ← Og ikke minst slitsomt. Men på internett er alt mulig. Du behøver heller ikke bekymre deg, forresten. Men den dagen du skifter nick til Jackson og begynner å sende meldinger av typen "Beat it" eller "The girl is mine" eller snakker om hvor mye reserveneser koster, da blir vi bekymret for deg. Endret 29. mai 2006 av Kvinneguden
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #13 Skrevet 29. mai 2006 For meg skurrer det når en person framstår som så voksen og bedrevitende der han/hun sitter på sin høye (og ikke minst hvite) hest, men samtidig har nick og avatar av en kjendis. Bør jeg skifte navn til mystique? Det er nok opptatt da, siden jeg så en mystique 20 år i dag :-/
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #14 Skrevet 29. mai 2006 Du tenker på Tom Krus og sånn? Eller var det bare damer du tenkte på?
tuji Skrevet 29. mai 2006 #15 Skrevet 29. mai 2006 Du behøver heller ikke bekymre deg, forresten. Men den dagen du skifter nick til Jackson og begynner å sende meldinger av typen "Beat it" eller "The girl is mine" eller snakker om hvor mye reserveneser koster, da blir vi bekymret for deg. ← Har ikke tid til sånt, jeg holder på å lage et nytt Neverland i England. Send meg gjerne en PM hvis noen gidder å opplyse meg om hva vi snakker om
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #16 Skrevet 29. mai 2006 Jeg er ganske blond jeg. Kanskje jeg skulle bytte nick til Reese Witherspoon? ← Nei, ikke gjør det. Jeg har deg mistenkt for å ha et fullt levbart liv allerede, og det er så dumt å miste den illusjonen...
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #17 Skrevet 29. mai 2006 Du tenker på Tom Krus og sånn? Eller var det bare damer du tenkte på? ← TomKrus, Khalid Hagen og Coolman Five er vel mer i ordspillkategorien. Men jeg tenker ikke på ett spesifikt kjønn i denne tråden. Det er bare til vanlig jeg bare tenker på damer.
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #18 Skrevet 29. mai 2006 For meg skurrer det når en person framstår som så voksen og bedrevitende der han/hun sitter på sin høye (og ikke minst hvite) hest, men samtidig har nick og avatar av en kjendis. Bør jeg skifte navn til mystique? Det er nok opptatt da, siden jeg så en mystique 20 år i dag :-/ ← Nei, du bør ikke skifte navn til mystique. *Gir gode råd*
mallina Skrevet 29. mai 2006 #19 Skrevet 29. mai 2006 Jo kanksje det er noe i det du sier. Men jeg tror at det kanskje ikke bare er de med kjendisbilder som vil virke som en annen, og bedre person, enn de er. Tror det er flere?
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #20 Skrevet 29. mai 2006 Kvinneguden prøver å få en viss bruker inn i denne tråden. håper ikke hun går i fellen. jeg håper hun ikke blir provosert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå