Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 De som har sett denne, hvordan er den? er den verdt å se? terningkast?
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Hadde veldig dårlige forventinger siden den hadde fått så dårlige anmeldelser, så jeg ble litt positivt overrasket jeg. Ellers synes jeg den akkurat slik man kan forvente av action-tegneseriefilmer. Det største negative følelsen jeg satt igjen med, var at handlingen var litt for kjapp eller for lite flytende... vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Men har du sett de andre X-Men filmene og likte de så tror jeg du vil ha absolutt vil ha glede av denne også.
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Ikke noe spoilers nå for jeg har ikke sett, men er kitty sånn irriterende ekkel drittunge som hun er i tegnefilmene på cartoon network?
Superlammet Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Tips! Sitt gjennom rulleteksten. Det er en 30 sekunders sekvens helt på slutten har jeg hørt.. .
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 Ikke noe spoilers nå for jeg har ikke sett, men er kitty sånn irriterende ekkel drittunge som hun er i tegnefilmene på cartoon network? ← Nei, ikke i det hele tatt. Siden jeg ikke skal spoile noe, så vil jeg si... kanksje noen vil være litt irritert på henne i denne filmen, men ikke på grunn av at hun er ekkel drittunge. Jeg synes hun fremstår som en meget sympatisk klok ung kvinne. Men jeg må si jeg savnet "introduskjonene" til de nye x-men som var med, men det var jo for så vidt så mange at det ble vanskelig. Eneste de hadde var en fyldig dekning (introduskjon) av var Angel, men det var stort sett hele rollen han hadde i filmen.
Gjest Positivity Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 Jeg så denne filmen først nå, har ikke lest noen anmeldelser, men sier tusen takk for rulletekst-tipset. Selv om jeg ikke likte den ekstra snutten. Synes også de burde sørget for å ta livet av Magneto for godt. Jeg har aldri likt dette hierarkiet i X-men, denne inndelingen i sterke og svake mutanter. Jeg identifiserer meg kanskje litt med de svake og blir misunnelig på deres vegne. Denne styrkeforskjellen driver historien i filmen. Jeg liker spesielt det at en kvitter seg med helter og dreper hovedpersoner. Totalt sett synes jeg filmen var skikkelig bombe-bra. Jeg ville sagt det selv om jeg var filmkritiker i en stor avis. Bakgrunnen var faktisk også sosialantropologisk troverdig, gitt at en kan svelge mutanter, hollywood-orkestere og tegneserieaura. Filmen hadde fin flyt, en handling som var langt mindre masete enn hva f.eks James Bond filmene byr på, færre locations, en synlig rød tråd og flere spenningsvekkere. Jeg har ikke sjekket hva den fikk av terningkast, men som underholdning var det absolutt mellom 5 og 6 et sted. No shit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå