Gjest flau Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Jeg er en voksen mann. Å se bunadskledde jenter/voksne damer er en fryd for øyet. Elegant og høytidelig. Det som gjør meg nyskjerrig er om det bæres undertøy under stakken. 17. mai observerte jeg 2 damer i 35 -40 årsalderen sitte på en trapp med stakken trukket opp over knærne. Til min forbauselse bar de ikke undertøy. Jeg har snakket med venner om dette, og de anbefalte å gå inn på denne siden for å få ærlige og opriktige svar på mitt spørsmål som følger: Hva har dere jenter under stakken. Hilsen en ikke titter!
Gjest Pi Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Hei, flau, ikke-tittende mann. Dette må du ha drømt...I tråd med de offisielle retningslinjene fra Bunadspolitiet, bærer vi alltid "bestemortruser" under bunadsstakken. Alternativt blå eller sort ullstillongs over.
Transe Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 17.mai var jeg truseløs under. En deilig følelse.
liv Skrevet 29. mai 2006 #7 Skrevet 29. mai 2006 Ærlig? Vanlig undertøy, litt tykk sort strømpebukse og så underskjørt.
Spirito Skrevet 29. mai 2006 #8 Skrevet 29. mai 2006 Jeg bruker vanlig undertøy, men jeg driver og syr mamelukker med kniplinger på som jeg skal bruke til. De er kopier av noen antikke mamelukker jeg har kjøpt, men de er for skjøre til å brukes.
Gjest Thalassa Skrevet 29. mai 2006 #9 Skrevet 29. mai 2006 Vanlig sort hipster og sorte knestrømper.
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #10 Skrevet 29. mai 2006 Slutt å jug din jugegrisefant! Ingen bryr seg om du så mus under stakken vel din vilgære mannj!
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #11 Skrevet 29. mai 2006 Jeg bruker normalt undertøy og tykk strømpebukse under, og allikevel klarer jeg knapt å sitte i bunaden, fordi det stive ullstoffet stikker så j......
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #12 Skrevet 29. mai 2006 Jeg bruker korsett og lange strømper med strømpebånd under bunaden min
Gjest Piper Skrevet 29. mai 2006 #13 Skrevet 29. mai 2006 Finnes nok de som går uten noe under. Bruker man ikke noe under, må man jo rense den for hver gang og det har jeg ikke øyst til. Velger man ikke å rense den, syns jeg det rett og slett blir ekkelt å ikke bruke noe under.
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #14 Skrevet 29. mai 2006 Har de fleste helforet stakk? Er det bare min som klør og stikker sånn?
Gjest allium Skrevet 29. mai 2006 #15 Skrevet 29. mai 2006 Finnes nok de som går uten noe under. Bruker man ikke noe under, må man jo rense den for hver gang og det har jeg ikke øyst til. Velger man ikke å rense den, syns jeg det rett og slett blir ekkelt å ikke bruke noe under. ← Min har bomullsunderskjørt, så det ville ikke vært noe problem. Ingenting under er jo historisk korrekt, da...
Gjest 3llie Skrevet 29. mai 2006 #16 Skrevet 29. mai 2006 Under bunaden har jeg truse, strømpebukse og underskjørt.
Gjest Piper Skrevet 29. mai 2006 #17 Skrevet 29. mai 2006 Min har bomullsunderskjørt, så det ville ikke vært noe problem. Ingenting under er jo historisk korrekt, da... ← Ok, min har ikke slikt underskjørt, og derfor måtte jeg ha renset bunaden etter bruk. Det gidder jeg ikke
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #18 Skrevet 29. mai 2006 Under bunaden har jeg truse, strømpebukse og underskjørt. ← Jeg også vanligvis, men i år raknet strømpebuksa i morra-stresset. Så da ble det hipster og stayups under underskjørtet..! Berit
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. mai 2006 #19 Skrevet 29. mai 2006 Har de fleste helforet stakk? Er det bare min som klør og stikker sånn? ← Min er foret fra knærne og ned, og klør sinnsykt når jeg sitter. Men går greit med tjukk strømpebukse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå