Gå til innhold

Strikken i buksa har forsvunnet inni...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh, så irriterende:

strikken i livvidden på buksa har forsvunnet inn i stoffet...

Hvordan i huleste skal jeg klare å 'fiske' den ut igjen??

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er sånn strikk som jeg tenker på, men om det er så må du dra den helt ut. Fest så en stor sikkerhetsnål i ene enden og skyv den inn der den kom fra. Så må du skyve og dra, skyve og dra til du kommer ut på andre siden. Og fest godt!

Gjest splæsj
Skrevet

Sprette opp et lite hull der strikken er. Feste en liten sikkerhetsnål til strikken. Bruke sikkerhetsnålen til å dra frem strikken til utgansspunktet. Du må lirke litt. Feste strikken, sy igjen hullet.

Gjest Emera
Skrevet

Hvis strikken ikke har gått for langt inn kan du klare å fiske den fram med en heklenål. Dersom det er en kant eller lignende på strikken som kroken på heklenåle kan få tak i.

Skrevet

Heklenål eller dra ut hele og tre inn på nytt med en stor sikkerhetsnål...

Skrevet (endret)

Jeg bruker sikkerhetsnålen til å stikkegjennom stoffet og inn i strikken, og så "skyve" strikken riktig vei. Og så flytter du sikkerhetsnåla lengre frem, dit enden har kommet nå, og gjør det samme der, osv. Da slipper man å ta ut hele strikken ;)

(det trenger ikke være en sikkrhetsnål, det kan også være en nå, men sikkerhetsnål er lettest fordi man kan holde i den delen man ikke stikker inni..)

Endret av Arielle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...