Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

sett et par gutter med slike brede bånd som de har rundt hodet og synes disse er kjempe stilige.. noen som vet hvor man får kjøpt dem??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
:forvirret: Nei pliiis hold deg unna den sossestilen.
Gjest gjesta
Skrevet
:forvirret: Nei pliiis hold deg unna den sossestilen.

Og det bestemmer du?

Gjest Embla s
Skrevet

Uff, gutter med sånne bånd ser bare håpløse ut. :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Og det bestemmer du?

Bestemmer ingenting. Bare gir en oppfordring.. ;)

Gjest hu mor
Skrevet

alle har vel rett til hver sin smak.. hun spurte jo ikke om hva dere syns om det. men hvor det fås kjøpt.. lindeberg butikker og litt sånn dyre sossebutikker fåes det hvertfall kjøpt i vet jeg.. men aldri kjøpt det selv så litt usikker..

Skrevet

Cubus har til 20 kr. Mest jentefarger/mønstre, men også noen i blått som gutter kan bruke.

Du kan også gå på bendit.no og vinne noen.

Gjest Gjest
Skrevet

Noen gutter kler virkelig sånne bånd, f.eks Big brother-Anton... :grine2:

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg så et tips på mote.no (faktisk. må unnskylde meg med at jeg havnet der pga mote.no tråden her inne... :sjenert: ), å klippe av ermet på en t-skjorte og sy inn kantene (dette var på gutta sin tråd der inne).

Gjest Gjest
Skrevet

oi den siste var jo smart da... men tidkrevden, samt krever at du kan sy...det kanke jeg... :grine2:

Skrevet

Jeg ler høyt av gutter som går med sånne bånd. Skjorta opp og pappas visa på vei til pappas tusen tommers "yååååååth"! Sorry, har rom for det meste, men det der synes jeg bare er a big laugh!

Gjest Fruktfat
Skrevet
oi den siste var jo smart da... men tidkrevden, samt krever at du kan sy...det kanke jeg... :grine2:

og dette var fra gutta sin tråd, var altså de som gav råd til hverandre om å sy de greiene her... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Her var det o mye hyggelige meldinger, som i liten grad svarte på hva ts spurte om. Skjerp dere. Det finnes faktisk en del som synes dette er fint.

Gjest gjest1
Skrevet

Seriøst; trådstarter, spør heller på mote.no. Er flere i riktig aldersgruppe der enn her, og de vet nok hvor du bør kjøpe sånt og ikke. Vi her er vel (ihvertfall ofte) noe eldre, og har passert alderen hvor slike bånd brukes. Dessuten tror jeg vi er mer geografisk spredd her enn der

Skrevet

Stakkars, her var det ikke mye hjelp å få..

Vet at typen til lille-sis kjøpte noen på glitter her forleden dag!

Og by the way, så synes jeg han kler det uten å se sossete ut!

Gjest Gjesta
Skrevet

Mange sportsbutikker har sånne bånd :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ler høyt av gutter som går med sånne bånd. Skjorta opp og pappas visa på vei til pappas tusen tommers "yååååååth"! Sorry, har rom for det  meste, men det der synes jeg bare er a big laugh!

Hva har dette med trådstarters spørsmål å gjøre.

Har du ikke noe positivt å tilføre, så trenger du iallefall ikke å skrive nedsettende om det h*n spør om.

Snakk om å være simpel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...