Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Skal i bryllup til en barndomsvenninne som jeg har sporadisk kontakt med... Telefonkontakt 6 - 7 ganger i året + at vi møtes i ferier. Lurer på hvor mye som er vanlig å gji i bryllupsgave. Skal både på middag og fest....
liv Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Spørs om det bare er du eller om du skal med følge, om du må reise langt for å komme dit, betale overnatting og sånt. Men ca 4-500 kr er grei gave fra en synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Spørs om det bare er du eller om du skal med følge, om du må reise langt for å komme dit, betale overnatting og sånt. Men ca 4-500 kr er grei gave fra en synes jeg. ← Det er bare jeg som skal, og bryllupet er her jeg bor, så jeg får ingen ekstraordinære utgifter...
Wonders Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 Mener ikke å gni på pungen nå, men 500 synes jeg er i overkandt. Man gir ca hva du tror den andre ville gitt til deg, hverken mer eller mindre. Liten kontakt = under 500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå