Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynner å bli alvorlig mange grå hår nå, og siden jeg ikke er moden for å bli en eldre dame med grått hår riktig enda så har jeg begynt å benytte meg av de mulighetene som ligger i en tube

Har kort hår så det klippes ganske ofte, men det må jo få "hvile" litt mellom hver farging. Hvor lang hvileperiode mellom hver farging bør man ha hvis man ikke skal slite unødig på håret?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg "må" farge håret hver 3.uke (fikk mine første grå allerede på videregående, vet ikke om det kvalifiserer til en plass i Guiness rekordbok eller ei..). Det går bra så lenge jeg er flink å bruke hårkur og andre frisørprodukter. Vet ikke hva som er anbefalt tid mellom hver farging. Farging er uansett ikke så farlig som bleking for håret.

Skrevet

Jeg farger etterveksten hver 6. uke for å holde de grå skjult, men håret mitt vokser veldig fort. Jeg gjør det hos frisøren og hun har ikke sagt noe om at håret mitt trenger hvile.

Gjest Gjesta
Skrevet

Frisørsøsteren min farger sin ettervekst hver eneste uke. Hun er skikkelig grå-hår-nazi. Jeg farger min hver andre til tredje uke. Det trengs, særlig når man har så mørkt hår som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...