Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 9. desember 2002 #1 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg merker at etter vi har hatt sex (med kondom), kommer det noen røde prikker/utslett som ikke forsvinner på flere dager/uker. Kan man være allergisk mot kondom? :o På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 9. desember 2002 #2 Del Skrevet 9. desember 2002 Det er meget mulig at du er allergisk ja! Ei venninne av meg er allergisk mot gummi, og hun sa hun fikk prikker og at det klødde. Ta deg en tur til legen slik at du finner ut om dette stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 9. desember 2002 #3 Del Skrevet 9. desember 2002 Kjenner ei som ikke tåler gummien i kondom. det er mye man kan være allergisk for så det er ikke umulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 9. desember 2002 #4 Del Skrevet 9. desember 2002 Nei, nei! Ikke leger! HATER leger! Da vil jeg mye heller fikse det alene.. Noen måter jeg kan "pleie" det på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 9. desember 2002 #5 Del Skrevet 9. desember 2002 Avanti-kondomer fra Durex er latex-frie og kan brukes uten bivirkninger av dem som har kondomallergi. Du kan handle disse også over nett. Latex-allergi er grunnen til at folk reagerer med "kondom-allergi"; latex er et materiale man finner i de aller fleste kondomer. Femidom skal også kunne brukes av dem med latex-allergi/kondomallergi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 9. desember 2002 #6 Del Skrevet 9. desember 2002 Avanti-kondomer fra Durex er latex-frie og kan brukes uten bivirkninger av dem som har kondomallergi. Du kan handle disse også over nett. Latex-allergi er grunnen til at folk reagerer med "kondom-allergi"; latex er et materiale man finner i de aller fleste kondomer. Femidom skal også kunne brukes av dem med latex-allergi/kondomallergi. Hmm.. Er de dyre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 9. desember 2002 #7 Del Skrevet 9. desember 2002 JA, man kan bli allergisk av kondom.... husker jeg kjøpte et kondom i Tyskland en gang.... det var TO store overraskelser som møtte meg da jeg pakket det opp.... For det første hadde jeg kjøpt et kondom for småvokste tydeligvis, for jeg fikk det ikke på, og etter å ha fiklet med det i lang tid, begynte det sakte men sikkert å klø.... det var visst laget av en spesiell gummiblanding, og jeg tviler på at det var RFSU-godkjent, for å si det slik.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 9. desember 2002 #8 Del Skrevet 9. desember 2002 Ja, Avanti-kondomene er dyrere enn vanlige kondomer. 5 stk for 99 kr hos NorgesShop er vel det billigste jeg har sett. Prisen pleier ligge mellom 100 og 120 kr. Kanskje Kvinneguiden har dem på salg? Trøsten er at du ikke får allergi av dem, de er tynnere enn vanlige kondomer (økt følsomhet) og de er sterkere enn vanlige kondomer i latex (bedre sikkerhet). Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 11. desember 2002 #9 Del Skrevet 11. desember 2002 Det kunne jo likevel være greit å dra til legen- er jo litt kjedelig å bruke "masse" penger på spesial-kondomer dersom du likevel ikke er allergisk! Kan jo faktisk være noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå