Gå til innhold

Undertøy

Elisabeth

Anbefalte innlegg

Skal hente kjolen min til lørdag:-) Er kjempefornøyd med at jeg har fått unna den delen. Men jeg gruer meg til å finne undertøy... Vil jo at det skal være litt stili, men behagelig å ha på, pluss at det må ha en viss hold inn effekt. Hvor mye penger jeg skal legge i dette aner jeg heller ikke......

Noen som vet om noen steder de har et variert utvalg, med ikke altfor stive priser? Hva slags undertøy har dere andre valgt? Er comfor eller utseende viktigst?

HELP:-)

lettere nervøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må si at komfort er viktigst. Ikke har vi noe til overs i budsjettet heller, så jeg bruker undertøy jeg har.

Jeg skal heller ta meg en tur inn i en sånn "erotisk" butikk (skjønner?) og kjøpe meg en sexy nattkjole eller noe sånt.

Det er ihvertfall noe han setter mer pris på enn en eller annen BH, han ser jo uansett ikke forskjell på de jeg har en gang icon_razz.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjempe problem med å finne undertøy, det skal jo helst være både behagelig og lekkert. Men det viste seg å være det minste problemet! For kjolen min har så spesielt stoff tydeligvis av den minste blonde eller mønster syns. Jeg hadde også lyst til og ha korsett med hold inn/push up osv. Neida det gik ikke forda syns hver eneste spile. Så jeg endte med en rålekker bh uten for mye "dill" og en annen truse, som er helt enkel. Vel jeg må klippe av den bittelille sløyfa. Jeg hater å kjøpe undertøy når jeg vet jeg må ha hjelp, men heldigvis fikk jeg kjempe hjelp. Det hører med til historien at jeg tenkte jeg må jo ha den lekre trusa som hører til bh. Og sa dette til dama, eh den koster 480,- sier hun. Shit au, jeg fant brudepikekjole til prinssessa mi på h&m til 130,-. Tør jo aldri å si til min kjære hva den lille stringtrusa kosta... Men i alle fal prøv undertøyet under kjolen så dere vet at det er pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...