Colargol Skrevet 30. mai 2006 #21 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Neida, men trikkesjåfører er troendes til det meste! En av de brukte 20min på å sparke på en dør i dag, jeg holdt på å komme forseint på jobb for f...!!!! Men nå er vi (jeg) veldig off topic her! Natta!! Endret 30. mai 2006 av Collargol
Dr.Ittsekk Skrevet 30. mai 2006 #22 Skrevet 30. mai 2006 Finn en heis å dere i. ← Den der kjenner jeg til. I den leiligheten jeg bodde før var det en heis med dør med vindu på. Trikset var å stoppe heisen akkurat slik at vinduet akkurat ble dekket av gulvet mellom to etasjer. Heisen hadde fotoceller flere steder rundt dørkarmen. Hvis man brøt en av disse så stoppet heisen. Deretter er det bare å få plassert kvinnemennesket på alle fire og sørge for at man til enhver tid har en fot over en fotocelle. Problemet kom gjerne sånn midt i akten når man er godt i gang og ting mer eller mindre går av seg selv. Da kommer gjerne Herr Krampe på besøk i den foten som dekker fotocellen. Dette gir man jo faen i først ettersom man har helt andre og langt viktigere ting å tenke på, men før eller siden vinner Herr Krampe og heisen begynner å gå. Når man da ligger der godt beruset på ryggen på gulvet i en heis, særdeles uanstendig antrukket med pikken pekende rett mot taklampa og med en helvetes kraftig krampe i foten etter en fuktig bytur er gode råd dyre. Anbefales på det varmeste. Hehe. Trådstarter spurte etter forslag. Det fikk h*n. Har ikke prøvd så mange av dem selv heller, så jeg skal ikke si noe om hvor bra de jeg ikke har prøvd er. BTW, har du ikke hørt om at det er noe som heter stengetid? For alt det vi vet kan trådstarter være butikksjef i den matbutikken nettopp DU handlet i i går. Og kansje det var nettopp i går h*n hadde seg med sin kjære oppå 30-40 esker Grandiosa?Jeg velger å tro at butikkpersonalet der jeg handler er munker og nonner. Jeg grøsser enda ved tanken på at mattilsynet fant 14 forskjellige menns sæd i kebabsausen til kebabkongen for noen år siden. Etter det har jeg ikke spist fastfood laget av innvandrere. Kebab med alt? Nei takk. Sa jeg ikke at å gjøre det i bilen skulle foregå mens dere ikke kjører? ← Beklager.
Diana Skrevet 30. mai 2006 #23 Skrevet 30. mai 2006 sengen bade kjøkkenet bilen dysjen sofaen t foreldrene dine i en busk på pnaseret til en bil stue golvet nattklubb noen forslag...
Brusboks Skrevet 30. mai 2006 #24 Skrevet 30. mai 2006 Den der kjenner jeg til. I den leiligheten jeg bodde før var det en heis med dør med vindu på. Trikset var å stoppe heisen akkurat slik at vinduet akkurat ble dekket av gulvet mellom to etasjer. Heisen hadde fotoceller flere steder rundt dørkarmen. Hvis man brøt en av disse så stoppet heisen. Deretter er det bare å få plassert kvinnemennesket på alle fire og sørge for at man til enhver tid har en fot over en fotocelle. Problemet kom gjerne sånn midt i akten når man er godt i gang og ting mer eller mindre går av seg selv. Da kommer gjerne Herr Krampe på besøk i den foten som dekker fotocellen. Dette gir man jo faen i først ettersom man har helt andre og langt viktigere ting å tenke på, men før eller siden vinner Herr Krampe og heisen begynner å gå. Når man da ligger der godt beruset på ryggen på gulvet i en heis, særdeles uanstendig antrukket med pikken pekende rett mot taklampa og med en helvetes kraftig krampe i foten etter en fuktig bytur er gode råd dyre. Anbefales på det varmeste. Jeg velger å tro at butikkpersonalet der jeg handler er munker og nonner. Jeg grøsser enda ved tanken på at mattilsynet fant 14 forskjellige menns sæd i kebabsausen til kebabkongen for noen år siden. Etter det har jeg ikke spist fastfood laget av innvandrere. Kebab med alt? Nei takk. Beklager. ← Hehe. Okei. tror du bør gjøre noe med den tanken der da. Hva er sjangsen for at en munk jobber på rimi?
Brusboks Skrevet 30. mai 2006 #25 Skrevet 30. mai 2006 sengen bade kjøkkenet bilen dysjen sofaen t foreldrene dine i en busk på pnaseret til en bil stue golvet nattklubb noen forslag... ← Har du erfaring?
Diana Skrevet 30. mai 2006 #26 Skrevet 30. mai 2006 ja....på noen av de punktene jeg skreiv har jeg erfaring. du då?
Brusboks Skrevet 30. mai 2006 #27 Skrevet 30. mai 2006 ja....på noen av de punktene jeg skreiv har jeg erfaring. du då? ← Kansje, kansje ikke...
Brusboks Skrevet 31. mai 2006 #29 Skrevet 31. mai 2006 Forslag fra meg: I et solarium!!! ← Hehe... det var jo et forslag det også... var ikke det varmt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå