Gå til innhold

"Sex-plasser"

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei! Kan dere komme med tips om plasser jeg og kjæresten min kan ha sex? Jeg vil overraske han!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bussen?

Offentlig toalett?

Skogen?

Kjøkkenet?

I en butikk?

Busskur?

Toget?

Bilen? (ikke mens dere kjører)

Dysjen?

Taket?

Garasjen?

Svømmehallen?

Badekaret?

Boblebadet?

Kommer ikke på flere nå, men skal oppdatere hvi jeg kommer på noe.

Skrevet (endret)
Bussen?

Toget?

I en butikk?

Bilen? (ikke mens dere kjører)

Svømmehallen?

Høøøøy!

Fyr hva er det du sier? Du må da faen ikke foreslå det der. Det hender seg at jeg er i svømmehallen og da vil jeg ikke at det ligge folk å ha seg der jeg skal svømme, og hvis jeg ser så mye som en liten flik av kuk i nærheten av frysedisken vanker det juling.

Offentlig transport er jeg også litt skeptisk til, men den der med bil har jeg prøvd. Skal fortelle deg at det er vanskelig å være god ansvarlig sjåfør når man ligger i 90 på motorveien og har et kvinnehode mellom seg og rattet. Det skal jeg ikke gjøre mer.

Endret av Dr.Ittsekk
Gjest Gjest
Skrevet
Skal fortelle deg at det er vanskelig å være god ansvarlig sjåfør når man ligger i 90 på motorveien og har et kvinnehode mellom seg og rattet. Det skal jeg ikke gjøre mer.

:hoho::hoho::hoho:

Skrevet
Høøøøy!

Fyr hva er det du sier? Du må da faen ikke foreslå det der. Det hender seg at jeg er i svømmehallen og da vil jeg ikke at det ligge folk å ha seg der jeg skal svømme, og hvis jeg ser så mye som en liten flik av kuk i nærheten av frysedisken vanker det juling.

Offentlig transport er jeg også litt skeptisk til, men den der med bil har jeg prøvd. Skal fortelle deg at det er vanskelig å være god ansvarlig sjåfør når man ligger i 90 på motorveien og har et kvinnehode mellom seg og rattet. Det skal jeg ikke gjøre mer.

Hehe. Trådstarter spurte etter forslag. Det fikk h*n. Har ikke prøvd så mange av dem selv heller, så jeg skal ikke si noe om hvor bra de jeg ikke har prøvd er.

BTW, har du ikke hørt om at det er noe som heter stengetid? For alt det vi vet kan trådstarter være butikksjef i den matbutikken nettopp DU handlet i i går. Og kansje det var nettopp i går h*n hadde seg med sin kjære oppå 30-40 esker Grandiosa?

Sa jeg ikke at å gjøre det i bilen skulle foregå mens dere ikke kjører?

Skrevet

På toget

I en huske på en lekeplass (definitivt på natta..)

I badekaret (litt mer "trygt" enn i svømmehallen iallefall :ler: )

På taket av en bygning

På en benk ved en innsjø eller en utsiktsplass

I en pub når dere er ute på byen

Skrevet

I sengen?

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
I Sengen skal man sove  :Nikke:

...og pule ;)

Skrevet
...og pule ;)

og kliiine! :kline:

Skrevet
...og pule ;)

Nei, SOVE

Ikke knulle...... ikke prate.......

SOVE

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Nei,  SOVE

Ikke knulle......  ikke prate.......

SOVE

Skjønner godt at du er singel ;)

Skrevet

Skjønner godt at du er singel ;)

[/quote

Damer er så sexfikserte ass....

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)
:ler: Endret av *MissA*
Skrevet

Du kødder?

Jeg satt på trikken i dag, og alt jeg kunne tenke på var hva fingrene til den kjekke mannen som satt ovenfor meg kune brukes til! :wow:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Du kødder?

Jeg satt på trikken i dag, og alt jeg kunne tenke på var hva fingrene til den kjekke mannen som satt ovenfor meg kune brukes til! :wow:

:hoho: :hoho:

Skrevet
Du kødder?

På trikken ja, bra forslag :enig_anim:

Skrevet

Hehe!

men pass deg, ellers så får du en sint trikkesjåfør etter deg som kliper deg i rompa med billettklypa si!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Hehe!

men pass deg, ellers så får du en sint trikkesjåfør etter deg som kliper deg i rompa med billettklypa si!

Er det noe du har opplevd eller? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...