Gå til innhold

tar polyester tekstilfarge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å prøve og farge blonder rosa til å ha over den hvite duken i barnedåpen. Men tar polyester egentlig tekstilfarge? Noen som har prøvd?

Fru Nitha

Gjest Gjesta
Skrevet

Vanlig tekstilfarge fungerer bare på naturmaterialer. Men jeg vet man får tak i spesielt til polyseter og andre syntestiske stoffer.

Gjest gjest1
Skrevet

Polyester en noe møkk å farge!

Etter utallige forsøk har jeg gitt opp, og heller kjøper i den fargen jeg vil ha.

Men det er godt mulig at det finnes gode tekstilfarger som funker bedre enn de jeg har prøvd.

Skrevet

En ting er om stoffet farges, men hvis det er sømmer på det så farges de garantert ikke/eller blir en helt annen farge...

Skrevet

Polyester farges ikke med vanlig klesfarging, nei. Kan du ikke kjøpe rosa blonder da?

Gjest Gjest
Skrevet

eller hva med å kjøpe rosa silkebånd du kan kombinere med hvite blonder på duken? Vil bli fint det også, og spare deg masse ekstra arbeide og mulige frustrasjoner

Skrevet

Jeg kjøpte et 30 cm bredt papirbånd med utstansede blomster som de har på Kremmerhuset. Kjempekult! Og så mye mindre jobb enn å prøve å få til noe mer kreativt selv..... :smilorange:

Takk for svar!

Fru Nitha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...