Nitha Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Har tenkt å prøve og farge blonder rosa til å ha over den hvite duken i barnedåpen. Men tar polyester egentlig tekstilfarge? Noen som har prøvd? Fru Nitha
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Vanlig tekstilfarge fungerer bare på naturmaterialer. Men jeg vet man får tak i spesielt til polyseter og andre syntestiske stoffer.
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Polyester en noe møkk å farge! Etter utallige forsøk har jeg gitt opp, og heller kjøper i den fargen jeg vil ha. Men det er godt mulig at det finnes gode tekstilfarger som funker bedre enn de jeg har prøvd.
Grooo Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 En ting er om stoffet farges, men hvis det er sømmer på det så farges de garantert ikke/eller blir en helt annen farge...
Arielle Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 Polyester farges ikke med vanlig klesfarging, nei. Kan du ikke kjøpe rosa blonder da?
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 eller hva med å kjøpe rosa silkebånd du kan kombinere med hvite blonder på duken? Vil bli fint det også, og spare deg masse ekstra arbeide og mulige frustrasjoner
Nitha Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2006 Jeg kjøpte et 30 cm bredt papirbånd med utstansede blomster som de har på Kremmerhuset. Kjempekult! Og så mye mindre jobb enn å prøve å få til noe mer kreativt selv..... Takk for svar! Fru Nitha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå