Freyja Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har møtt mange som av religiøse årsaker vil vente med samleie til de har giftet seg. Men alt annet enn samleie er ok. :klø: Man kan jo gjøre mye "syndig" uten penetrasjon, som det så fint heter. Hvorfor er det ok å ha sex uten samleie, men ikke med samleie? hmmm...
mallina Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Jeg ser heller ikke forskjell på det. Begynner man med "andre ting" så fører det lettere til sex.
Gjest King James Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Så lenge det ikke er penetrering med kuken igjenom fitta. Så gjør det ikke noe...i munnen ikke noe problem i rompa er heller ikke lov. nei det er nå sånn jeg ser det....var det for grovt ?
loffen Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Så lenge det ikke er penetrering med kuken igjenom fitta. Så gjør det ikke noe...i munnen ikke noe problem i rompa er heller ikke lov. nei det er nå sånn jeg ser det....var det for grovt ? ←
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #5 Skrevet 28. mai 2006 For min del ligger forskjellen i at da går man over en grense med tanke på at det kan bli barn av det (stoler ikke 100 % på noen prevensjon). Det tar tid før jeg er villig til å risikere at jeg binder meg til et annet menneske på det viset. (Men religion er ikke inne i bildet for min del så jeg skulle kanskje ikke ha svart her?)
Gjest Hufsa Skrevet 28. mai 2006 #6 Skrevet 28. mai 2006 Så lenge det ikke er penetrering med kuken igjenom fitta. Så gjør det ikke noe...i munnen ikke noe problem i rompa er heller ikke lov. nei det er nå sånn jeg ser det....var det for grovt ? ← Like greit å kalle det for hva det er, så slipper det å bli noen misforståelser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå