Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eg leitar etter ein god balsam...men eg veit ikkje kva for ein eg skal velga! Håret mitt er typisk nordisk fint hår, som har ein tendens til å bli tørt. Har til no brukt den gule Loreal professionnel, Matrix curl life, Kerastase nutritive og Matrix sleek look. Veit ikkje heilt om eg har vore så fornøyd med desse..

Har vurdert balsamar frå både Matrix Biolage og Redken. Men er litt usikker, håpar nokon av dere har nokre gode råd til meg :) Mottek alle råd med takk :)

Endret av Årolilja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kva med til dømes Redken Headstrong?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg likte shampo og balsam fra Biolage-serien til Matrix, hadde den for farget hår. Håret ble sunt og blankt og mykt, og den lukter rent og godt, og ikke for syntetisk. Kerastase Resistance er også bra, men kanskje ikke nok fuktighet.

Headstrong er vel utgående, og volumprodukter gir null fuktighet, så det er kanskje ikke tingen for ditt hår.

Skrevet

Jeg kjøpte headstrong for det sto veldig mye bra komentarer om den på LF, men er ikke fornøyd!

Mitt hår er stripet og jeg bruker balsam først og fremst for å få ut floker etterpå. Headstrong virker som den er "vannet ut", og gir ikke håret den balsamfølelsen...

Så jeg hargått tilbake til den rosa fra L'oreal jeg, som jeg faktisk er mer fornøyd med!

Gjest gjesta
Skrevet

Har likt alle de produktene jeg har testet fra Biolage (Matrix). Virker som produktene i den serien generelt "gir mye".

Skrevet (endret)

Ja, eg har ein god del stylingprodukt og ein shampoo innan Matrix Biolage, og har vore fornøyd med desse (spesielt den mjuke fine kremen i krukke :) ). Så eg sendte ein bestilling på ein av dei balsamane på Lookfantastic. Det er jo også det billigaste merket å kjøpa via Lookfantastic (trur eg) :eeeh:

Endret av Årolilja
Gjest Gjest
Skrevet

Hva gjør den myke kremen i krukken?

Skrevet

Eg brukar den til å dempe småhår og forme panneluggen. Det er ein slags mjuk kremvoks. Mitt favorittprodukt innan hår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...